Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19521 til 19540 af 101533
-
kort oversættelse
ForumindlægJeg har lige oversæte den nedenfor skrevet stykke til engelsk, da jeg ikke er 100% sikker og tryg ved gramatikken, kunne det være rart at få lidt respons og rettelse.. :) .. mange på forhånd tak.. DANSK: Efter vi I timevis havde gået omkring Soho, som er fuld af spændende forretninger, følte vi... -
Reaktioner
ForumindlægJeg fatter hat i kemi. Jeg skal skrive reaktionsskema for følgende reaktioner: a) Addition af dichlor til but-1-en b) Addition af dihydrogen til 2-methylbut-1-en c) Addition af vand til ethen d) Addition af hydrogenchlorid til ethen e) Addition af dibrom til cyclohexen f) Elimination af hy... -
struktur af læsning
ForumindlægHej Hvordan vil i strukturere en dag med læsning? Synes ikke jeg kan læse ordentligt i løbet af dagen. Hvordan læser i? altså med hensyn til pauser, hvor mange timer/minutter i læser af gangen og alt det er. Vil gerne have lært som meget som muligt i løbet af en dag. Hvor mange timer er det o... -
Skal man gå efter gennemsnit eller fag?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg overvejer at læse medicin om 2 år, når jeg er blevet student. Jeg kommer til at have alle de fag, jeg skal bruge, bortset fra fysik på B niveau. - dette kan jeg vælge at trække op i 3.g. Men nu er sagen den, at jeg har fået 12 i fysik på c niveau, og er de... -
Sætningsfejl Engelsk 1. delprøve
ForumindlægHej. Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal finde én fejl i nogle sætninger og derefter beskrive hvorfor det er en fejl ved brug af faglige begreber. Jeg har sådan bøvlet med flere af dem og kan ikke rigtig beskrive fejlene.. Mon der er en venlig sjæl der vil hjælpe?? Sætningerne lyder sådan: ... -
Snyd
ForumindlægHej under eksamen så vidste jeg ikke at onenote befandt sig ved ikon, vil det gør noget? Altså vil den synkronisere når den er på ikon, men jeg har ikke brugt onenote jeg har kun brugt word til eksamen -
hjælp til religion søges.
Forumindlægda jeg skal op i religion (eksamen mundtlig) inden længe ville jeg lige høre om der er nogen der ved eller for den sags skyld sidder inde med nogle ekstemporaltekster, som bruges til eksamen, så jeg kan øve mig lidt. det kunne være fedt. på forhånd tak. -
hjælp tak
Forumindlægjeg har denne her sætning som der er blevet regnet ud fra matematik bogen. men ikke helt forstå hvordan de er nået frem til det resultat 0=13^2-9^2+c^2-26*c*cos29 <==> c^2-22,7401c+88=0 denne andengradsligning i c har løsningerne c=17,79 og c=4,95 hvordan det????? håber der er noge... -
Uni: Cirkel (komplekse tal)
ForumindlægHej alle Jeg har en opgave, får jeg får givet, at gamma er en vej, som består i at gennemløbe cirklen |z-1+i|=2 én gang i positiv omløbsretning. Jeg skal så finde ud af, hvorvidt punktet z=-2 ligger i cirklen. Mit umiddelbare bud er at sætte ind og se, om |-2-1+i| =< 2, men så får jeg, at z=... -
Buddhisme begreber?
ForumindlægJeg skal op i Religion C, og har lidt problemer med nogle begreber therevada-buddhismen, er det en bestemt retning inden for buddhisme eller hvordan? Der står også, at vi skal have styr på Buddha-legenden: Undfangelse, fødsel og navngivning. De to yderligheder: askese og begær. Meditation, friste... -
Hjælp! Haster!
ForumindlægHej SP. Er der ikke en sød matematiker der kan hjælpe mig med min opgave. Se venligst tråden https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1348389 eller indlæg med titlen Haster! Vise at en mængde C er en kurve γ(t) = (x(t),t,z(t)) -
Supplering - hvordan?
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18 år der pt går i 2.g. Efter gymnasiet skal jeg læse fysik+kemi op fra C til B niveau. Det skal gerne gøres i Odense Hvordan fungerer det? Hvad er det hurtigste det kan gøres på? :-) Og jeg kan evt. læse et af fagene i sommerferien efter 2.g.? Håber der er nogle d... -
Hjælp til bevis af sinusrelationer
ForumindlægHvordan kan jeg vise, at sin(A)/a = sin(C)/c kan omskrives til sin(A) = a/c -
Sokrates' forsvarstale
ForumindlægNoter til Sokrates' forsvarstale!!! - please -
csico
Forumindlæger der nogen der har nogen cisco noter, eller svar -
fodboldenglen
Forumindlæghey nogen der har nogle noter til fodboldenglen ...tak -
Problemformulering om Tjekkiet (Prag)
ForumindlægDer er ikke nogen^ om Tjekkiet (Prag) ;( Why not ? -
Athens fald
Forumindlæger der nogen der har noter til xenofon - Athens fald -
Peter Stamm: Jedermannsrecht
ForumindlægEr der nogen, der har noter til eller har skrevet stil om denne tekst?? -
Frau Holle
ForumindlægNogen der har noter til eventyret Frau Holle???
