Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19541 til 19560 af 60879
-
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
Klage
ForumindlægEr der nogle regler for hvad man er berettiget til at klage over? Jeg vil gerne klage over mine årskarakter i fysik. Ved sidste karaktergivning fik jeg 10 i skr. og 10 i mundtlig. Men så lige inden årskarakterne skulle gives, fik vi en prøve, som jeg fik 4 i. Jeg fik dermed årskarakterne 4 og ... -
Opgaver August 2005
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvilke opgaver og hvilke tekster der var ved skriftlig dansk eksamen i august 2005? -
Ideologi
ForumindlægHej,, jeg ville lige spørger om en ting. Hvad er Ideologi? På forhånd tak..:) -
farmaceut
ForumindlægHej... Kan man bliver optaget til farmaceut, hvis man er dumpet til engelsk B?? OG hvad synes I er bedst : Famaceut, tandlæge eller ingeniør?? -
Bioanalytiker uddannelse
Forumindlæghej vil meget gerne læse til, Bioanalytiker. Men er ik helt færdig med min hf, mangler næste år. jeg har alle kravene altså kemi c og biologi c, vil de have. Kan jeg så godt kom ind alligevel, selvom jeg ikke har afsluttet min fag/eksamen. og måske tag dem om aften? håber for svar -
International linje stx
ForumindlægHej :) Jeg overvejer lidt at skifte studieretning sådan så jeg kommer ind i den klasse som har valgt Samf-sprolig studieretning ( International klasse) Nu når det er en international klasse , rejser man meget rundt :) Jeg vil lige spørger om man har de samme muligheder som alle de andre klasser... -
1,03-Reglen!
ForumindlægHey..Er der nogen herinde, der ved om man i HF kan gøre brug af denne regl!På HF har man ikke et højtniveau fag, men hvis nu man tager et A-niveau fag som aftenundervisning et sted, kan man så godt? -
"Ændring af snit."
ForumindlægJeg har det spørgsmål, at hvis jeg nu skulle læse Jura, og "kun" har et snit på "6.1" (STX-SNIT), hvor det kræver 6.2 at komme ind, og man evt. har haft en dårlig eksame, fx i Mediefag hvor jeg fik 00, som ikke har særligt meget med Jura at gøre, men den trækker ned.. Er det s... -
korresponderende syre og basepar
Forumindlæg111 Angiv korresponderende baser til følgende syrer: HNO3, HCN, HF, H2CO3 , HBr a) HNO3+H2O→H3O++NO3- Syre base syre base H2O opfører sig som en base, da HNO3 er syre. H2O er en base og optager derfor H+ og bliver til H3O+ NO3- er korresponderende base til HNO3 b) HCN+H2O&rarr... -
Oversættelse øvelser
ForumindlægHey Tænkte om der var nogle der vist hvor man kunne prøve kræfter med nogle oversættelsesopgaver a la dem til eksamen. Behøver ikke være nogle der er givet til eksamen men ca. samme sværhedsgrad og længde. Er der nogle der kunne hjælpe mig med det? Eller hvis der ellers er andre steder man kun... -
Udmeldt
ForumindlægJeg har et fag, hvor jeg kun har afleveret 1 modul, hvoraf da er 8 moduler. Jeg har faktisk lavet 5 snart 6 moduler, (eksamen er i næste måned) men jeg har ikke fået afleveret dem grundet min computer var i stykke tid, samt andre personlige problemer, så jeg fik lavet dem på papir, og fik indskr... -
Lektiehjælp søges!!!
ForumindlægSkulle der mon være nogen derude der ville være interreserede i at hælpe mig en gang om ugen med Matematik? Jeg starter på Hf på mandag, og har matematik på C niveau. jeg har brug for en der kan hjælpe mig en gang om ugen, og op til prøver og eksamner flere gange om ugen, efter skoletid. Je... -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
scaffolding
ForumindlægSkal skrive et scaffolding til en artikel jeg har læst, men jeg har aldrig skrevet scaffolding i engelsk før, nogen der kan hjælpe med hvad scaffolding er og hvordan man skal skrive et? -
Matematik B supplering
ForumindlægJeg har lige meldt mig på et suppleringskursus i matematik b i Aarhus med start i september, og dertil ville jeg høre, om I har nogen erfaring med det? Det er et turbokursus med en varighed på 9 uger. Selv havde jeg troedet, at jeg skulle i skole fra 08-sent, men det er kun 3 timer om dagen - k... -
Stil til 13?
ForumindlægHejI disse dage hører man jo om disse superstudenter med 11,8 i gennemsnit. Nu kunne jeg godt tænke mig at læse en af disse superstudenters stile eller andet, bare prøve den her følelse af, at man læser noget som er så godt, at man kun kan græde. Er der nogen herinde, der har noget liggende på la... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
...
ForumindlægHvordan foregår den mdt. eksamen i engelsk? (folkeskole) -
Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med den? Skal op i den her til eksamen i engelsk b
