Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19541 til 19560 af 36005
-
Binære tal
ForumindlægHvordan lægger man to binære tal sammen? Fx 101 + 111 = ? -
Afleveringer
ForumindlægSkal man lave lige mange afleveringer i fag, man har på samme niveau? Jeg har fx samfundsfag og matematik på B-niveau, skal jeg lave lige mange afleveringer i de to fag? -
farisæere
ForumindlægHej alle sammen. har par spørgsmål angående religion som jeg meget gerne have hjælpm til :) I NT optræder en gruppe jøder som betegnes som farisæere. De optræder som regel som modstandere af Jesus. Hvad står gruppen for religiøst? Hvilken sammenhæng er der mellem de skriftkloge og farisæerne? -
Pagiat tjek i DHO
ForumindlægJeg skal skrive DHO om anden verdensrig og jeg har fundet en anden dho som jeg har taget mine kilder fra (alle kilder) er det snyd/plagiat? en gymnasium lære må helst gerne svare da det ville være mest logisk men i den anden side, hvad laver en gym lære dog her:/ på forhånd tak -
diskuterende artikel til avisen om kunstens rolle i samfundet.
ForumindlægHey alle sammen. Jeg sidder med en eksamensopgave som lyder som følgende: ''Skriv en diskuterende artikel til avisen om kunstens rolle i samfundet. I besvarelsen skal du gøre rede for synspunkter og virkemidler i Kjeld Abells tekst (tekst 5) samt diskutere dens holdning, idet du inddrage... -
stationære punkter
ForumindlægHej Er det nogen det kan forklare mig hvad stationære punkter er og hvordan man kan løse dem??? Altså med eksempler tak -
Menneskecelle vs. dyrecelle
ForumindlægJeg er lidt i tvivl, om en menneskecelle ser ud på samme måde som en dyrecelle? Har du/I gerne et link til billeder af dem begge? -
Sinus bevus
ForumindlægHejsa! Hvordan beviser jeg dette bevis: a/sin(A)=b/sin(B)=c/sin(C)? :) -
Differentialregning
ForumindlægEt af mine mundtlige eksamens spøgrsmål hedder: Differentialregning Du skal specielt gøre rede for regneregler for differentiable funktioner. Skal jeg også sige hvad en differentiabel funktion er eller? Der hvor jeg skal gøre rede for, skal jeg bare skrive de 5 regneregler der f... -
Finansielregning
Forumindlæger der nogen der ved hvad en annuitetslån og restgæld er . Har kigget i bøgerne men der bliver ikke forklaret hvad det er håber i kan hjælpe -
lille ligningsopgave
Forumindlæg0,5x + 3 </= x^2 – 2 Har tænkt lidt over dennne, og kan ikke rigtig finde x i den, kan man måske skrive x^2, som x + x? -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere til en anden tekst, til sin dansk eksamen, hvad skal man så sige?? Skal man sige ''Jeg har valgt at perspektivere til ..... fordi .....'' eller hvad skal man? HJÆLP TAK! SKAL OP IMORGEN :-( -
Intramolekylære bindinger
ForumindlægHej I et eksamensspørgsmål skal jeg gøre rede for intramolekylære bindinger. Men hvad er intramolekylære bindinger helt præcist, og hvordan kan jeg redegøre for denne type binding? Tak på forhånd :) -
Integralregning - mundtligt eksamensspørgsmål
ForumindlægHey :) Jeg har fået spørgsmålet: Redegør for, hvordan det bestemte integral kan tilnærmes vha. summer. Har vedhæftet et dokument, hvor noget af mit svar står i. Jeg er egentlig godt med, men på et tidspunkt i redegørelsen for den generelle formel, siger de i min bog, at vi kan betegne opdeling... -
frihed. har brug for hjælp
Forumindlæghej alle sammen hvad tror i at der menes med dette "friheden forsvinder som frihed hvis den bliver total" jeg tror at det betyder at hvis man er for fri og ikke har nogle regler for sig selv kan ens frihed meget hurtig forsvinde (men kan ikke komme med en begrundelse for hvorfor) hvad ... -
Impressionisme??
ForumindlægHvad er impressionisme indenfor billedkunst? Og hvordan kan man se, at et billede er impressionistisk? Det haster! På forhånd tak :) -
Syv enheder
ForumindlægVi har lige haft om de syv grundlæggende enheder og "mol" var en af dem. det undrer mig, at mol er der. Hvordan kan det være? -
Potensfunktion
ForumindlægNår en bestemt type gammastråler sendes gennem en væg, er der følgende sammenhæng mellem intensiteten I0 (<-- skal forestille et sænket nul) og før passagen gennem væggen og og intensiteten I efter: I = I0e^-0,0393x hvor x angiver væggens tykkelse i mm. Opgaven er at beskrive, hvilken infor... -
Super-toys
ForumindlægHej allesammen . Jeg skal lave en stil om supertoys hvori jeg skal skrive ligheder og forskællene på super-toys og filmen A.I. .. er der nogen der kan hjælpe mig på nogle punkter ??? -
Befrugtning
ForumindlægHej alle!! Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe med dette spørgsmål, da jeg INGEN steder kan finde noget om det... ''En forklaring på hvordan en sædcelles befrugtning af en ægcelle kan frembringe et foster med helt ny kombination af gener''
