Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19561 til 19580 af 39512
  • Rentabilitetsnalyse (procent)

    Forumindlæg
    Jeg er igang med min aflevering og er simpelthen gået helt i stå. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man finder frem til de 166,1% i vedlagte billede (står i den skrevne tekst)? Jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er jeg har gjort.
  • Rentabilitetsnalyse (procent)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er igang med min aflevering og er simpelthen gået helt i stå. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man finder frem til de 166,1% i vedlagte billede (står i den skrevne tekst)? Jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er jeg har gjort.
  • CIRKELDIAGRAM - HJÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    jeg skal aflevere en aflevering i mogen. og jeg skal lave et cirkeldiagram : jeg skal først tegne en cirkel med en diameter på 10 cm. så skal jeg skravere 30% af arealet. hvor mange grader skal jeg så skravere? TAK PÅ FORHÅND!:).
  • Regning med bogstaver

    Forumindlæg
    Jeg står her og skal til at aflevere en aflevering, og der er simpelthen en opgave jeg ikke kan finde ud af. Jeg kan ikke huske hvordan man regner med paranteser og bogstaver. 4a * (a - 5b) + 20ab og (7a + b) - (7a - b)
  • Vigtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg glemte at vedlægge en kildeliste ved min synopsis aflevering... dumt dumt dumt... Men har selvfølgelig en, men er det bedst at udlevere den ved den mundtlige eksamens start eller lade helt være??? :S
  • R og S sætninger

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med en kemi aflevering omkring eddikesyre. og det eneste jeg mangler er R og S sætningerne for Eddikesyre(CH3COOH)og kan bare ikke finde det. Er der nogle der ved hvad R og S sætningerne er for eddikesyre (CH3COOH) på forhånd tak :)
  • eksponentiel

    Forumindlæg
    Heej Jeg sidder så stadig med den her aflevering og fatter endnu ikke en opgave. en eksponentiel udvikling er fastlagt ved at dens graf går gennem punkterne (3,11), og den har halveringskonstanten 4,689 bestem ligningen for den eksponentielle udvikling
  • Kondensation

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg sidder med en aflevering i bioteknologi, som er en blanding af kemi og biologi. Jeg er allerbedst til biologi delen og derfor driller dette kemi spørgsmål mig... Jeg er helt blank og håber der er en der kan give en hjælpende hånd. Jeg har vedhæftet en billede med opgaven, på forhånd...
  • Hastig funktionshjælp !

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen hjælpe med med 3 sidste små opgaver i min store aflevering . Jeg kan ikke finde ud af at lave disse sidste tre opgaver, så jeg håber nogle godhjertede kan hjælpe . please.
  • Indledning til Kronik

    Forumindlæg
    Hej SP. I min dansk aflevering skal jeg lave en kronik. Jeg har lavet redegørelse, karakteristik og diskussion, men jeg mangler dog indledningen, da jeg ikke helt ved hvad jeg skal skrive der. Kan i hjælpe? Artiklen som kronikken skal tage udgangspunkt i, er vedhæftet :) Tak på forhånd.
  • "Det" i futur proche - fransk

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg sidder med en aflevering i futur proche. Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg skal skrive følgende sætning i futur proche. Mon der er et par kloge hoveder der kan hjælpe? "Det er morgen" MVH.
  • Annuitetslån - isolering af G?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg sidder med en opgave i en aflevering om Annuitetslån som jeg har forsøgt mig på i en del tid nu og ikke selv kan finde svar på. ^^; Opgaven lyder sådan: Isoler G i denne formel: Y = G * _______r________ 1 - ( 1 + r ) -n På forhånd mange tak :) ...
  • Analytisk Plangeometri

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og skal til at lave en aflevering om analytisk plangeometri, og jeg har ikke fået helt styr på det a) Undersøg om trekanten ABC er ligebenet, når A(1,3), B(4,7) og C(5,0). her er en af mine opgaver, håber jeg kunne få noget hjælp til det ;) på forhånd tak =)
  • HJÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål i min aflevering der lyder: ved hjælp af den udvidede værdikæde analyseres LEGO's benyttelse af elementerne i værdikædens primære (hoved-) aktiviteter og støtteaktiviter - DEN SKAL AFLEVERES PÅ FREDAG OG DET ER OPGAVE 1 UD AF 10 HJÆÆLP!
  • Et godt billede at analysere!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg mangler et rigtig godt billed, jeg kan analysere til en dansk aflevering. Billedet skal gå ind under "Familie", men jeg kan ikke finde et godt et på nettet :-( Så hvis i har nogen idéer, må i meeeeget gerne hjælpe! :-)
  • IT

    Forumindlæg
    Heeej. Hjælp mig jeg skal lave en IT - aflevering. Mundtlig til eksamen skal allerede op torsdag. Er der nogle der har lavede Informationsteknologi på niv.D? Som handler følgende om TDC? Skriiiiv plzzzz. Ved ik hovrdan man søger herinde.
  • Rette engelske stile

    Forumindlæg
    Hej venlige folk Er der nogen derude, der er super gode til, at rette engelske stile? Jeg har meget svært ved, at se mine egne fejl, og af den årsag får jeg ikke mere end 7 i mine afleveringer? Nogen der vil/kan hjælpe?
  • Køleskab

    Forumindlæg
    heej alle sammen, jeg har fået en aflevering i Fysik. og min problemfomulering lyder således: Redegør for hvordan et køleskab virker, dvs. hvordan den kølende virkning opnås. Det drejer sig om fordampningsvarme og kogepunkt. på forhånd takker .!
  • Energi og bølger

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg søger hjælp til en afleverings opgave i fysik da jeg helt ærligt ikke er den skarpeste i dette fag.. opgaven består af 4 mindre opgaver om is, energi, lys og bølger.. Håber nogen kan hjælpe mig, evt bare med et par enkelte opgaver.. på forhånd tak.. :)
  • Valuta - Haster

    Forumindlæg
    Hey jeg har en aflevering til imorgen, og mangler stadig det hele .. Jeg har 370 US-Dollars som jeg skal ha omregnet til danske kroner. 100 dollars er 612, 30 kroner .. Nogen der kan vise/forklare hvordan jeg gør ??