Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19581 til 19600 af 65601
-
Dyrelæge
ForumindlægHej. Jeg går på gym (STX) 1.g og jeg har altid gerne ville uddanne mig som dyrelæge, men når jeg kigger inde på adgangsgravende så har jeg stortset alle adgangskravende, men de siger at man skal have matematik på A, og mit problem er at jeg har aldrig været den bedste til matematik og derfor kan... -
Idræt B eksamens case
ForumindlægHej Alle! Jeg er ved at forberede en case til idræts eksamen, men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal skrive. Casen lyder: Claudia er 19 år, 178 cm, vægt 70, fedtprocent 26, kondital 46, lodret tyngdepunktsløft 47 cm, hvilepuls 65, max puls 205, BMI 23. Claudia er en ung talentfuld løber. Hun... -
analyse af love-orange ,eksamen:(
Forumindlæghej er der nogen der har læst eller arbejdet med teksten "love-orange" by Olive Senior??? jeg skal nemlig op i mudlige eksame imorgen og har trukket den tekst. så hvis der er nogen der har læst den vil i ik være mega sød at give mig nogen råd til analysen og fortolkningen? teksten kan e... -
Biologi - Eksamens Spgsm. - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har snart Biologi eksamen. Og har fået udleveret Biologi C/B spørgsmål. Men der er et par som jeg ikke kan. Er der nogen der kan hjælpe. Jeg er MEGET dårlig når det kommer til økologi./økosystemet. SÅ jeg vil være jer forevigt taknemmelig hvis i kunne hjælpe. Og det her er faktisk ku... -
HJÆLP - EKSAMEN DANSK 9 klasse
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen her på tirsdag, og mangler hjælp til at finde modstanderen i aktantmodel-analysen af den lille pige med svovlstikkerne samt at finde ud af hvad der er mest korrekt. Her er hvad jeg er kommet frem til Objekt: Mormoren Subjekt: Den lille pige Modtager: Den lille pige ... -
Personlig kommunikation eksamen
ForumindlægHej drenge og piger! Jeg har om ikke så lang tid en eksamen i faget personlig kommunikation, men er mildest talt på bar bund. Selve opgaven går ud på at jeg som kommunikationsmedarbejder i en virksomhed, skal stå for planlægningen af en teambuildingdag. Grunden til dette er at virsomheden er kom... -
mindmap til at eksamen
ForumindlægHej alle Er der nogen der kan give mig nogle gode råd til at-eksamen omkring hvordan ens mindmap skal se ud? Nogle gode tricks/fifs? Jeg skrev, som så mange andre, om Paradise Hotel. Nærmere præcist om hvordan virkeligheden afspejler sig i reality-programmer som PH. I mit redegørende afsnit redeg... -
Eksamen i geografi c - ikke gennemtænkt?
ForumindlægHej Ville lige høre jeres meninger ift. geografi c eksamen på HF. Her har jeg fået 10 emner jeg kan risikere at trække. Herefter skal jeg fremlægge i cirka 10 minutter, og så have dialog ca 15 min. En af mine emner lyder: Gør rede for den demografiske transitionsmodel. Vurder Danmarks og N... -
Samfundsfag B eksamens synopsis
ForumindlægHej, jeg er i gang med min forberedelse af min synopsis til samfundsfags eksamen. Mit tema er: Globalisering og handlemuligheder for Danmark" Jeg har svært ved at lave en problemformulering, hvor mine bilag er relevante at inddrage. Mine bilag omhandler: - Kosmopolitaniske, i... -
Historie eksamen (24 timer) HJÆLP!
Forumindlæghej derude :) Jeg skal til historie eksamen i morgen, og har trukket emnet: Imperialismen og ideologiernes kamp. Kilderne er følgende: Præsident Wilsons 14 punkter (1918) Opråb til proletarerne i alle lande (1917) Forsvar for kommunistpartiets lederrolle (1922) Hitler om racepolitik og livsr... -
Aflevere eksamen for sent
ForumindlægJeg har haft en eksamen (ved universitetet), som skulle laves hjemmefra, og besvarelsen skulle up-loades elektronisk. Jeg stødte imidlertid ind i problemer med, at jeg dels ikke kunne logge ind (siden stod blot og kørte), og da jeg endelig var logget ind, tog det lang tid at up-loade besvarelsen.... -
Fysik eksamen i morgen hjælp
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen men har lige nogle spørgsmål. 1.Er der en transformer i en stikkontakt? 2.En pc kan kun tåle 9 volt, men ud af stikkontakten kommer der 230 volt ud, og transformeren laver de 230 volt til 9 volt. Men hvad sker der så med de resterende volt, går de bare til spild? ... -
HJÆLP Historie eksam i morgen
ForumindlægHej studieportalen Jeg skal til historie eksamen i morgen og har lidt svært ved at udforme en problemformulering. Jeg har fået Fredrich Fabri: ''Behøver Tyskland kolonier?'' og Karl Peters: ''Grundlæggelsen af Tysk-Østafrika'' og Kort over afrika 1881 og 1914 (tag... -
EKSAMEN I MORGEN :O
ForumindlægHejsa jeg skal til engelsk eksamen i morgen og jeg har næsten læst hele pensum (mangler 2 sider) Jeg er ret nervøs for de spørgsmål man kan blive stillet og at jeg ikke kan svare på den, derfor ville jeg hører om der var nogen der kunne svare på de her spørgsmål, som jeg ved man kan blive spurgt... -
matematik/fysik og kemi bøger sælges
Forumindlægmatematik, fysik og kemi børger sælges da jeg er færdig med at bruge dem. kemi 2000 c-niveau 120kr orbit b (fysik på b-niveau) 200kr mat b til a 150kr mat a1 120kr mat a2 150kr mat ab2 (opgavebog) 75kr mat a3(opgavebog) 50kr mat ab1(opgavebog) 75kr Alle bøger er i god stand og ikke brugt ret mege... -
Boksplot over grupperet
ForumindlægLaver man normalvis boksplot over grupperet data? -
Ligninger - Har brug for hjælp!
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave, er der nogen der kan hjælpe? Tak! -
Kemi niv c - turbo- eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med kemi turbo på GSK. Jeg skal om en uge op i kemi c. Det er ikke mit stærke fag. Er der nogen, der ved hvor meget der skal til for at bestå med et 2 tal (6 efter gammel skala). :-) Min lære vil ikke svare på noget ang. eksamen. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg bedst forsvar... -
Eksamen i morgen - Tyskland 1918-45! HJÆLP Please!
ForumindlægJeg skal til historie-eksamen i morgen (24-timers) og jeg har været så "heldig" at trække noget om Tysklands historie 1919-45. jeg har fået en erindring af Philip Scheidemann som fortæller om hvordan han taler til folket ved proklamationen af Weimarrepublikken. I den forbindelse siger ... -
Har jeg bestået engelsk?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg blev student i sommeren 09,. Jeg havde engelsk A niveau, jeg fik 2 i mundlig og 0 i skriftlig - så nu er jeg igang med et supplerings kursus på VUC, engelsk B. Den uddannelse jeg gerne vil ind på kræver at man har bestået engelsk B. Men hvis jeg bare består engelsk B skriftli...
