Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19581 til 19600 af 48931
-
HJÆÆLP!! ER DESPERAT!!!
ForumindlægHej... Er der nogen der kan give mig en nem, og kemisk forklaring på hvad benzin er? Håber virkelig i kan hjælpe. -
Social mobilitet
ForumindlægHvad er social mobilitet?? :S -
essay
Forumindlæghej har lige et spørgsmål: må der godt være et "du" i et essay, eller er det så ikke et essay længere? Hilsen Rudim:) -
Ny menneskeopfattelse
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive afsluttende AT-opgave, og har valgt at skrive i fagene Histore og fysik. Mit emne er Det nye menneskesyn i renæssancen. Jeg skal arbejde på de 3 niveauer (redegørelse, analyse, vurdering) indenfor historie. Min redegørelse er Forudsætningerne for renæssancen. Mit... -
Infinitivkonstruktion
ForumindlægHej alle. Jeg sidder med en oversættelse og har problemer med denne sætning: "Paul van Dyk (band) bliver anklaget for at være nationalistisk." I min ordbog finder jeg at anklage/beskylde hedder beschuldigen (for:G). Så jeg skal altså skrive: des ... beshuldigen. Men hvordan gør jeg d... -
Terminsprøve!
ForumindlægHej! Jeg har utrolig meget brug for hjælp, jeg aner ikke hvordan man har terminsprøve i dansk! Nogle med svar? -
Hvordan vil AT eksamen forgå?
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive min synopsis til AT eksamen, 2g. Men hvordan vil eksamen forgå? Er det så'n at jeg skal forklare min synopsis osv. Eller skal jeg gøre alt det jeg har skrevet i min synopsis? I 1g, skulle vi forklare vores synopsis, og gør hvad vi ville havde gjort. Men har fået a... -
Vakum Energi
ForumindlægHej Jeg har læst lidt omkring zero point energi, og om at hvis man fjerner alle energiformer fra vakum, lys, varme, partikler osv, så vil man have - Ingenting? Og der vil stadig være energi? Er der nogle der har nogle links til en bekræftigelse af denne teori? Og hvis den holder stik, så betyder... -
Historie eksamen romerriget
ForumindlægHej. Jeg skal til historieeksamen, og jeg har trukket antikken. Mine kilder omhandler slavers oprør, roms militære styrker, ciceros bud på den ideelle samfundsstruktur med fokus på fællesskab og retfærdighed, et kort over romerrigets udbredelse og en sammenligning mellem romerrigets fald og EU (s... -
Tips til idræts afgangsprøve?
ForumindlægSkal op på tirsdag, nogle tips? Til samtaledelen og andet hvis I har :) Trak kropsbasis og fysisk træning, og vores tema er "det sunde liv". Har skrevet en hel del om hvilke muskler der bruges i de forskellige øvelser, hvad anaerob og aerob træning er, hvad muskler er osv. -
Historisk kildekritik!
ForumindlægHej, er der nogle af jer der har styr på historisk kildekritik? Jeg har nemlig AT til tirsdag og jeg har lavet det! Det er ikke fordi jeg vil have jer til at lave det for mig, men jeg har brug for bekræftelse! Send gerne en besked, da det ville være lettest :-) Håber der er nogle søde herinde ... -
Ødipus tragedien
ForumindlægHej, jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig..... Jeg har nogle problemer med at forstå Ødipus tragedien. Ødipus finder ud af at han måske er kong Laois morder,men vidnet siger at der var mere end en angriber. Men man udgspørge aldrig vidnet, for så finder han ud af at han er søn af Laios og J... -
FOSTERDIAGNOSTIK
Forumindlæghvad er fordelene og ulemperne ved fosterdiagnostik? :D -
billedsprog?
ForumindlægHej alle. I shakespeares sonnet 18 så sammenligner han en person med sommeren, for at vise hvor skøn personen er.. men så siger han at sommeren har fejl, da solen er for varm nogengange eller bag en sky... så nedgør han lidt naturen som han ellers sammenligner ham personen med. Så siger han efter... -
Bedømmelse af AT
ForumindlægHej. Jeg har netop været oppe i AT. Jeg fik 7, da censor i fysik følte jeg manglede noget om et relevant emne jeg ikke husker hvad var. Men jeg føler dette ikke kan være retfærdigt, da jeg er blevet vejledt af en fysiklærer på skolen, der sagde at det jeg havde var godt og derfor her jeg ikke læ... -
Spank prøve imorgen
ForumindlægHej alle sammen er der en der kan fortælle mig adverbiers placering ??? -
Partimønster???
ForumindlægHEj... hvornår skiftede danmark partimøsnter og gik værk fra d 4 partisysrem?... -
Tilstandsformer
Forumindlæg(aq): Aqua = vandig (opløst) (s): Solid = fast (l): Liquid = flydende (g): Gas Hvordan kan jeg via kemiske formler sige, at noget er liquid (l) eller (aq) = opløst i vand ex. HCl (aq) + NaOH (aq) -----> NaCl (aq) + h20 (l) Hvordan kan det være, saltsyre, natriumhydroxid og natriumchlorid ... -
Betydning
ForumindlægHej Jeg sidder med en tysk tekst (ich habe einen Traum). I teksten referer fortælleren til en linje i et digt: "Wer jetzt kein Haus hat, baut sich keines mehr" Nogen der kan hjælpe med at oversætte og evt. fortolke?? -
Funktionelle grupper
ForumindlægHeej alle Jeg sidder og læser til kemieksamen. vi har fået nogle overskrifter, som jeg er ved at lave dispositioner til. En af overskrifterne lyder: "funktionelle grupper i den organiske kemi". Nu er det så jeg sidder og overvejer hvor mange funktionelle grupper jeg skal skrive om. Ind...
