Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19601 til 19620 af 42938
-
Forberedelse?
ForumindlægHej folkens. Ville høre om i har nogle konkrete forslag til hvorledes jeg kan forberede mig, til engelsk eksamen A. Har selvfølgelig overvejet at læse det tidligere gennemgået materiale igennem. Er der forslag til hvad der kunne være nyttigt? -
Kender i den censor?
ForumindlægHej alle Jeg ska til tysk eksamen og har Ole Frimann fra Gammel Hellerup Gymnasium.. nogle der kender ham? Jeg kan selvfølgelig også hjælpe, hvis der er en lærer jeg kender eller har haft :) Bare spørg! -
Vurdering af srp
ForumindlægJeg har skrevet srp i engelskA psykologB og har netop været til eksamen. Jeg er meget forundret over min karakter og fik en virkelig dårlig feedback. Sidder der en gymnasielærer eller anden kompetent fagperson, som vil læse min opgave igennem og give mig sin vurdering? -
Musikprogrammer til Musik A-niveau??
ForumindlægJeg har lige anskaffet mig Finale 2003 til at skrive noder ind så jeg slipper for at skrive lortet i hånden. Hader de der "lodret affinitet" -fejl!! Hvad må jeg bruge til eksamen i højniveau musik???? -
Matematik - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle, er der nogle som har matematik A 2015 27 maj eksamenssæt liggende, fordi jeg vil gerne øve mig til eksamen i maj måned! Det ville være en meget stor hjælp! Jeg har prøvet emu.dk, men det kræver specielt login! Tak på forhånd! -
Excel
ForumindlægHej Fx når jeg skriver =sum og derefter højre klikker på sum så åbner den for internet? Men til eksamen må jeg ikke have adgang til internet men jeg klikker sum så åbner den for internet hvaf skal jeg gør så den ikke gør sådan? -
Hjælp til AT-emne
ForumindlægHej, Jeg har virkelig store problemer med at finde et emne til AT hvor overemnet, jo som de fleste nok ved, er Rejser. Jeg har både overvejet noget med flugt/flygtninge og Tintin (da Tintin jo har foretaget en del rejser og måske derfor kunne være et meget sjovt udgangspunkt) (Jeg har også overve... -
Dommer ;)
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig helt præcist, hvordan man kan blive dommerfuldmægtig? Har hørt en skrøne om at man skal være en advokat med visse erfaringer, for at være det, men det lyder urealistisk ;D TheRose -
Stil
ForumindlægEr der nogle der vil rette denne igennem? Tak på forhånd ! -
FRAAAAANSK
ForumindlægHej, jeg skal aflevere denne franskstil i morgen, men da jeg er rigtig dårlig ville jeg lige høre om der var nogen der havde lyst til at kigge den igennem og rette eventuelle fejl - tak! Toi et ton école Je vais en 9eime classe à école Bagsværd. Il y a quatre 9eime classes &agrav... -
HJÆLP!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHJÆLP!!!!!!!!!!Jeg skal op i tysk fredag...!Jeg er simpelthen så nervøs..Nogen der har nolge gode råd eller andet?Både mht nervøsiteten og fif til en go tysk eksamen??ALT kan hjælpe, bare ved at tænke på det ryster jeg..Og det er så åndssvagt.. for til daglig er jeg helt okay til det..men mig og ... -
02 i naturgeografi - omeksamen?
ForumindlægDa jeg har læst en hel uge og taget mig en masse noter blev jeg godt skuffet over at få 02 til eksamen (c-niv 2.g) nogle ting var bedre end andre at komme op i og jeg trak ikke det bedste. Er det muligt at tage den samme eksamen i 3.g? Tak! -
hvorledes
ForumindlægHvorledes foregår eksamen? Hvor lang tid har man i forberedelsen? får man spørgsmål derinde ? Hvor stort et tekst stykke kommer man op i ? hvor længe varer selve eksaminationen ?` Hvis nogen kunne give mig " en rød tråd " af hvordan en religion C eksamen foregår ville jeg blive glad :... -
LYST TIL AT TJENE LIDT PENGE D. 10/5
ForumindlægHej alle derude. Jeg er en pige på 17 år der går i 2.g på Aurehøj Gymnasium. Jeg skal op i eksamen i biologi d. 10/5. Jeg har 24 timer til at forberede mig, så ville høre om der var nogen, der studerer bilogi, der ville bruge deres eftermiddag sammen med mig og hjælpe mig med eksamen. Skriv til m... -
Hjælp om dispensation 4. eksammenforsøg DTU
Forumindlæghej jeg har fået en mail om at jeg har opbrugt 3 eksammensforsøg og helt stresset over at måske blive smidt ud af studiet jeg har dumpet eksammen en gang og har ikke fået afmeldt mig anden gang og trejde gang fik jeg heller ikke afmeldt mig . den anden gang har jeg været meget fraværende på s... -
Essay analyse
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig årsprøve og mangler et godt essay analyseskema. Er der nogen der har sådan et? På forhånd tak! -
Finansøkonom
ForumindlægKan man læse til finansøkonom hvis man har fået 00 i skriftlig matematik og 02 i mundtlig? -
det vigtigste
ForumindlægHej når man skal op i matematik mundligt på 10 klasse level, hvad er så vigtigst at have styr på??vækst?? og hvad mere. -
årskarakter
ForumindlægKommer den mundtlige årsprøve til at stå skriftlig nogen steder? -
økonomi problemstilling
Forumindlæghjælp. skal op i mundtlig samfundsfag, og skal lave en problemstilling. er hel låst. og ved ikke hvad jeg skal skrive om eller stille det op? :)
