Matematik

Matematik - Eksamenssæt

01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle,

er der nogle som har matematik A 2015 27 maj eksamenssæt liggende, fordi jeg vil gerne øve mig til eksamen i maj måned! Det ville være en meget stor hjælp!

Jeg har prøvet emu.dk, men det kræver specielt login!

Tak på forhånd!


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. februar 2018 af Mathias7878

Har du spurgt din lærer? Det er ikke lovligt at dele eksamenssæt længere.

- - -

 

 


Svar #2
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

#1

Har du spurgt din lærer? Det er ikke lovligt at dele eksamenssæt længere.

Jeg har spurgt min lærer. Hun sagde egentlig det var okay, men problemet var, at hun ikke havde den liggende. Hun sagde, at jeg kunne prøve på denne hjemmeside, og spørge om jeg kunne få det fra dem, men jeg tror ikke hun  var klar over det!


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. februar 2018 af Mathias7878

Altså hvis der er nogen, der har det konkrete eksamenssæt, kan de vel sende den over privatbesked. Jeg har det desværre ikke, men det kan godt være, at du er heldig! :=)

- - -

 

 


Svar #4
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

#3

Altså hvis der er nogen, der har det konkrete eksamenssæt, kan de vel sende den over privatbesked. Jeg har det desværre ikke, men det kan godt være, at du er heldig! :=)

Men som udgangspunkt kan man vel spørge, at alle de prøver der blev afholdt i maj 2015, er vel samme eksamenssæt, fordi de vil jo ikke være forskellige ved den 27, 28 og 29 maj, da alle skal op i samme emne?


Brugbart svar (0)

Svar #5
01. februar 2018 af Moderatoren

Jo, eksamenssættene er selvfølgelig forskellige


Brugbart svar (0)

Svar #6
01. februar 2018 af Mathias7878

Nej, de er alle sammen forskellige. Nogen får jo matematikeksamen som en PDF-fil på deres computer, og hvis den nu bliver givet videre, så har folk jo mulighed for at snyde. Men selvfølgelig vil opgaverne ligne hinanden, men det er ikke de samme opgaver.

- - -

 

 


Svar #7
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

#6

Nej, de er alle sammen forskellige. Nogen får jo matematikeksamen som en PDF-fil på deres computer, og hvis den nu bliver givet videre, så har folk jo mulighed for at snyde. Men selvfølgelig vil opgaverne ligne hinanden, men det er ikke de samme opgaver.

Ja selvfølgelig, men det er vel bare samme type opgaver man vil få til eksamen, men de er forskellige på den måde, at man måske skal udregne vinklen for en trekant, med nogle lidt andre tal, men princippet ligger i, at man har samme type opgaver!


Brugbart svar (0)

Svar #8
01. februar 2018 af Moderatoren

Læreplan matematik A - Eksamenssættene tester dig i det.


Svar #9
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

Men jeg ville egentlig bare gerne som udgangspunkt have dette eksamenssæt, fordi det tager udgangspunkt i planintegraler, som er noget jeg ville øve mig på!


Svar #10
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

For HTX, ihvertfald! 


Brugbart svar (0)

Svar #11
01. februar 2018 af Moderatoren

Der var ikke eksamen i matematik A på HTX 27. maj 2015


Svar #12
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

#11

Der var ikke eksamen i matematik A på HTX 27. maj 2015

Men der var jo et forberedelssæt? 


Brugbart svar (0)

Svar #13
01. februar 2018 af Moderatoren

Arh okay


Brugbart svar (0)

Svar #14
01. februar 2018 af Mathias7878

Hvad er et "forberedelsessæt"?

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #15
01. februar 2018 af Moderatoren

Din lærer kan sikkert hente det på materialeplatformen.


Svar #16
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

#15

Din lærer kan sikkert hente det på materialeplatformen.

Der har været et forberedelsessæt d. onsdag 27 maj 2015, og jeg kan ikke hente det på materialeplatformen, fordi det kræver special adgang!


Svar #17
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

og jeg vil som udgangspunkt gerne lave opgaverne til det eksamenssæt!


Brugbart svar (0)

Svar #18
01. februar 2018 af Moderatoren

#14 

Det er vist forberedelsesmaterialet der menes. Det gives inden eksamen, så eleven kan ved hvad der skal øves på.


Brugbart svar (0)

Svar #19
01. februar 2018 af Mathias7878

#17

Kan din lærer ikke bare give dig nogle tidligere eksamenssæt, du kan øve dig på? Opgavetyperne er jo nærmest de samme, så hvis din lærer ikke har adgang til det såkaldte "forberedelsesæt", så hun da have adgang til tidligere eksamenssæt, han/hun kan give dig i stedet for.

- - -

 

 


Svar #20
01. februar 2018 af Zeus1321 (Slettet)

#18

#14 

Det er vist forberedelsesmaterialet der menes. Det gives inden eksamen, så eleven kan ved hvad der skal øves på.

Så der er ikke blevet afholdt nogle prøve d. 27 maj 2015, fordi det troede jeg ellers, hvis det kun er givet onsdag d.27 maj og prøven er holdt d.29 maj, så kan jeg øve mig på eksamenssættet, men jeg er bare i tvivl om det er en prøve, som er holdt på det tidspunkt, eller at eksamen er holdt d. 29 maj


Forrige 1 2 Næste

Der er 23 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.