Matematik
Excel
Fx når jeg skriver =sum og derefter højre klikker på sum så åbner den for internet? Men til eksamen må jeg ikke have adgang til internet men jeg klikker sum så åbner den for internet hvaf skal jeg gør så den ikke gør sådan?
Svar #1
26. februar 2018 af AMelev
Goodt, du er vågen!
Jeg har ingen anelse. Gælder det også, hvis du markerer en søjle eller række med en fri celle til sidst og klikker på sumikonet til højre i værktøjslinjen?
Du kan prøve 2 ting:
1) Gå til den eksamnsansvarlige lærer på skolen og forklar problemet, så kan vedkommende måske sætte dig i forbindelse med en, der kan løse problemet for dig
2) Afinstallere Excel og geninstallere det
Jeg ville prøve 1) først.
Svar #2
26. februar 2018 af Mie12345678 (Slettet)
det er kun jeg skriver =sum og jeg skal dobbelt klikke så kommer internet frem
Svar #3
26. februar 2018 af Mie12345678 (Slettet)
er det noget man kan blive bortvis fra hvis den gør under eksamen?
Svar #4
26. februar 2018 af AMelev
#3er det noget man kan blive bortvis fra hvis den gør under eksamen?
Umiddelbart vil jeg mene ja, men jeg er ikke inde i juraen. Det er elevens ansvar at overholde reglerne. Men derfor er det også en rigtig god ide at kontakte den eksamensansvarlige, så du ikke kommer i den situation. Sørg for at få det gjort før terminsprøven.
Du skriver, du skal dobbeltklikke for at få internettet frem - det må du i eksamenssituationen så lade være med.
Skriv et svar til: Excel
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.