Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19601 til 19620 af 132899
-
Eksamen. Fra et emne til et andet.
ForumindlægHej :) Jeg sidder her og forberede mig til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til nogle dispositioner. Jeg skal have lavet en overgang fra en kvalitativ analyse til et solcellekraftværk, en overgang fra spændingsrækken til et solcellekraftværk og en overgang fra syre og baser, f... -
Hjælp til afklaring af historie eksamen stx
ForumindlægHej jeg skal til eksamen imorgen i historie, og kom i tvivl om man skal lave en overordnet problemformulering? eller om det er ok, at jeg laver en redegørende, analyserende, diskuterende/vurdering problemstilling? Jeg har trukket emnet holocaust. Håber i kan hjælpe... -
historie eksamen -opbygning/synops
ForumindlægHej, jeg skal til historie eksamen imorgen og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal lave synopsen, da det åbenbart ikke er en helt som man plejer.. passer det at man laver en problemformulering med et par underspørgsmål, svarer på dem, laver konklusion og så en perspektivering? På forhånd tak :) -
Eksamens spørgsmål integralregning
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med dette eksamens spørgsmål? På forhånd tak :-) Specielt ønskes bestemmelse af arealet af en punktmængde begrænset af x-aksen og grafen for en funktion samt arealet af punktmængder begrænset af to grafer. -
Skriftlig eksamen på gym
ForumindlægHejsa.. Er den skriftlige eksamen i tysk fortsætter på gymnasiet stadig ligesom den var i 2008 dec: http://www.finnjo.dk/Tekstopgaver_STX/STX083_TFA_Meine_Liebe.pdf - Altså en oversættelse, en analyse og et frivilligt spørgsmål? Hvor lang skal sådan en egentlig være? -
Hjælp skal til Psykologi eksamen i morgen
ForumindlægHejsa' Jeg skal til psykologi C eksamen i morgen og jeg er meget nervøs og ikke sikker på mit kernestof... Er der tilfældigvis nogen der ved hvad man skal vide 100 % og er vigtig viden Med venlig hilsen Kristinna -
Psykiske lidelser eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i psykologi og jeg er tvivl om, hvordan man kan diskutere psykiske lidelser, da der ikke rigtig er nogle teoretiker der udtaler sig om det, eller se på det fra hver deres side? (vi snakker panik og skizofreni). Men hvad gør man så hvis man kommer i psykiske lidelser? Håbe... -
HJÆP SKIHOP EKSAMEN
ForumindlægJeg har lige trukket en eksamen opgave omkring Skihop. Spørgsmålet lyder sådan : Planlæg og udfør eksperimenter, der belyser nogle af de faktorer, der har indflydelse på skihoppets længde. Nogen der har nogle gode ideer ? :D -
EKSAMEN STREES HJÆÆÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har trukket teksten MIT MESSER UND GABEL til tysk eksamen, og jeg har fået 24 timers forberedelses tid til den. Der er snart gået lidt over 10 timer, og jeg kan ikke forstå en dyt af teksten! Nogen der kan hjælpe? :( -
Vektorfunktion, golfbolda bevægelse, Matematik A2; Opgave 389, Side 362, (Knud Erik Nielsen og EsperFog)
ForumindlægOpgave 389 En golfbold bvevæger sig langs en parabelbane. Elevationsvinklen er α = 30o og begyndelsefartsen er 30 m / s2 . Tyngdeaccelerationen er g = 9,82 m / s2. a: Hvor højt kommer bolden op? ------------------------------------------------------------------------------------------... -
matematikken bag tirerkurve
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive min SRO hvor fagene er matematik og kemi , i matematik har jeg om logistisk vækst og i kemi har jeg titrering af svag syre og base jeg skal diskutere hvordan det matematikken kan overføres til at finde ækvivalenspunktet for en titrerkurve. (matematiken og kemi ha... -
Historie punkter til eksam.
ForumindlægHej allesammen:D Jeg er virkelig dårlig til histore. kunne godt bruge lidt hjælp med med disse punkter i historie. Er der nogle der vil hjælpe mig med at fortælle lidt om de forskellige punkter, bare de vigtige ting. Rigtig mange tak på forhånd. det kunne hjælpe mig så meget til histore eksamen. ... -
Hjælpemidler til fysik/kemi eksamen??
ForumindlægHeej alle derude .. jeg skal snart til fysik eksamen, og jeg undrer mig over, hvilke hjælpemidler man må have med?? jeg ved at egne noter er tilladt - men kan man fx også printe sider ud fra nettet, lægge det i en mappe, og tage dem med?? er det tilladt ! -
Matematik mid term
ForumindlægJeg skal op i matematik terminsprøve her om nogle få dage. Er der nogen der ved hvilken FSA problemregning, de udleverer i år på folkeskolerne? Hvis de rer nogen der har en ide om det, må I venligst gerne svare mig.! -
Ren Matematik/Ingeniør/Whatever
ForumindlægSkal til at søge ind på en vidergående uddannelse og da der kun er 2 uger endnu er jeg ved at komme detil hvor man ikke kan udsætte det mere. Det har hele tiden været min plan at jeg ville læse ren matematik på AU, men efter at have kigget lidt på beskæftigelsesmulighederne (undervisning eller ma... -
Ekstra matematik & fysik
ForumindlægKære alle, Jeg går i 1g og har lidt svært ved fysik og matematik. Jeg vil gerne gå til noget ekstra fysik og matematik. Er der nogle der ved, hvor man kan tage et kursus eller lignende? - helst tæt på Holbæk eller Slagelse :) -
Fysik / Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal op i morgen, er der eventuelt nogen der har dispositioner til alle emnerne? :) -
Hvordan lægger jeg ud til en eksamen ?
ForumindlægHej ..Jeg er en pige der skal op i mdt. engelsk A niveau nu på torsdag og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lægge ud... Nogle der kan komme med eksempler til hvad man skal sige når man har været inde i forb. og kommer ind til eksaminationen på engelsk? "I am going to be eksaminated in this ... -
Filosofi eksamen.=>Kiekegaard?
ForumindlægNogen der tidligere har beskæftigt sig med: Frygt og bæven af Kiekegaard? Og muligvis har nogle noter til den? -
Noter til eksamen samfundsfag.
ForumindlægHej alle rare mennesker. Jeg er en pige, som skal til FSA i samfundsfag på torsdag!! Jeg føler bare ikke rigtig jeg har styr på noter til folketinget og EU. Er der nogle som har nogle gode noter som jeg må tillade mig at bruge som inspirationskilde. Specielt til folketinget har jeg brug for hjælp...
