Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19641 til 19660 af 156874
-
Gamle eksaminer med svar ?
ForumindlægHej, Jeg skal op i min AVU FED Matematik skriftlig på næste torsdag, og den måde jeg forbereder mig på, er at lave gamle eksaminer, og kigge på svarende efter. Jeg kan bare ikke finde svararket til nogle af de eksaminer jeg har fundet, er der nogle der ved, hvor man kan finde det henne ? Tak på ... -
Matematik A - Eksamen, min karakter?
ForumindlægHej, jeg var til skriftlig eksamen i dag, og jeg kunne godt tænke mig at vide ca. hvilken karakter jeg kan forvente, og hvor meget jeg skal tage mig sammen til den mundtlige. Jeg skal blot bestå faget, er kommet ind på universitetet. Tak på forhånd! (Er sikker på jeg fik 5/5 rigtige i den uden ... -
sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg har et problem med den sidste delopgave i opg. 6015 i vejl opg. 3-årigt forløb til A-niveau:\nI et bestemt lotteri er sandsynligheden 10%, for at en lodseddel giver gevinst. \n\nJeg har lavet nogle opgaver, hvor jeg bruger formlen:\nP(x=r) = K(n,r)*p^r*(1-p)^(n*r)\n\nNu kommer sidste delspørg... -
Hvor lang tid??
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om, hvor lang tid man har til de forskellige eksamner (jeg går i 9. klasse). Skriftlig matematik - 30 time til færdighed, men hvor lang tid til problem? Dansk stil Diktat og læseprøve Biologi skriftlig Derudover skal jeg op i kristendom mundtlig, hvor man jo... -
Matematik karakter
ForumindlægHej Først: Det her gælder mat. gammel ordning. Jeg har haft matematik som 1-årigt A niveau. Ifølge reglerne tæller den skriftlige karakter jeg fik ved afslutning af B niveau 1/3 af den samlede karakter. Hvis nu jeg fik 10 ved eksamen i B niveau og 9 ved eks. i A. Bliver min samlede skriftlig... -
gennemsnit?
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
f^-1
ForumindlægHey Nogle der kan hjælpe mig med denne opgave: f(x)=3x^2/x^2+1 , x>0 beregn (f^-1)'(3/2) På forhånd tak :) -
Farveblindhed
ForumindlægHej. I min opgave står der jeg skal redegøre for hvad der skal til for at en mand og kvinde kan blive farveblinde. Dette skal jeg så gøre vha krydsningsskema. Nogen der ved hvordan dette gøres? -
Hjælp!
ForumindlægJeg skal aflevere min opgave snart, men jeg forstår specifikt ikke denne her spørgsmål, hivs der er en som kan give nogle par argument for det, så pls svar og skriv dem :) -
Bil på bakke
ForumindlægHej, Jeg har beregnet opgave C. til at være: 3.752876154 kN: F_t * sin(a) = F_x = F_my. Lyder det korrekt? -
Afgangsprøven 2014
ForumindlægHej 9. Klasser! Andre der ligesom mig har trukket jeres udtrækningsfag i dag? Hvad har i trukket og er i tilfredse? Mundtligt tysk og skriftlig Geografi, ikke ligefrem tilfreds med det tyske.. -
matematik
Forumindlægplz hjælp.... I en trekant er den største vinkel 35 grade større end den mindste vinkel og den mindst vinkel er 10 grade mindre end den tredje vinkel. hvor stor er den mindste vinkel? -
Hjælp til Geometri tror jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en opgave til i morgen. opgaven kan ses her: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Uddannelser-til-voksne/Overblik-over-voksenuddannelser/Almen-voksenuddannelse/Proever-og-eksamen-avu/Centralt-stillede-skriftlige-proever-i-avu/~/media/UVM/Filer/Udd/Voksne/PDF08/... -
HJÆÆÆÆLP!!!
ForumindlægJeg sidder med den her opgave, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af. Jeg ved dog, at jeg skal bruge renteformlen, men er stadig meget i tvivl. Jeg håber derfor at der er en sød sjæl, der vil hjælpe mig med denne opgave. Opgaven lyder således; Thorleif har 10.000 kr., som han kan anbringe til... -
islamiske værdier /normer?
ForumindlægHej, jeg skal sammenligne de islamiske værdier og normer med vestens... men jeg kender ikke så meget til islamiske normer, så ville høre om I ved noget om det?jeg ved at de ikke må drikke, spise svinekød og at de betragter sex uden for ægteskabet som noget meget slemt, og at det er meget vigtigt ... -
Aromaer i jordbær
ForumindlægHej Studieportalen Håber nogle kan hjælpe med opg c) og opg d) i denne opgave: -
Søger en skarp kniv i skuffen!
ForumindlægJeg søger en kvik person, der har grammatikken og det sproglige iorden, og som godt kunne tænke sig at rette og kommentere min SSO i starten af næste uge. \n\nSelvom JEG ville blive utrolig glad for din hjælp, så kunne det også gavne dig på længere sigt - man ved jo, hvad julemanden gør mod dem, ... -
Hvilken karakter?
ForumindlægJeg har taget matemtatik på enkeltfag på A-niveau. Der står der i vejl. at den skriftlige karakter fra B-niveau tæller 1/3 i den sammenlagte skriftlige karakter. Hvilken karakter har jeg så fået hvis jeg har fået 7 på B og 9 på A? Sammenlagt giver det jo 8,33 men skal man ikke have en "hel&q... -
Eksamensdatoer
ForumindlægHej derude! Jeg har i dag fået mine eksamensdatoer på mit GSK forløb i Matematik A at vide. Den skriftlige eksamensdato passer mig særdeles dårligt, men de skriftlige datoer ligger jo fast efter bestemmelse af undervisningsministeriet. Jeg tænkte på, om man kan vælge at gå til eksamen på... -
Prim - Goldbach
ForumindlægÉt af de uløste spørgsmål om primtal er Goldbachs formodning: ”Ethvert lige tal større end 2 kan skrives som sum af to primtal”. Undersøg selv Goldbachs formodning. 4. Formulér og bevis delelighedsreglerne for 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 og 11 Det er nogle opgaver hvor vi har ...
