Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19681 til 19700 af 39512
-
HJÆLP DET HASTER
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp!! jeg er igang med at lave en biologi aflevering, og jeg ved simpelthen ikke hvad forædling betyder... jeg har prøvet overalt. men forstår ikk hvad det er for noget ? en der er sød og hjælpe ? :) -
Analyse af værdikæden
ForumindlægHej Jeg skal analysere værdikæden for Carletti .. Det er en aflevering som er en eksamensopgave hvor vi har fået et kompendium over Carletti... Jeg synes det er ret svært at gøre så meget ud af noget slik... håber på hurtigt svar da den skal afleveres om en uge ! på forhånd tak -
Brystkræft - HER2-receptorer
ForumindlægHjææælp!!:/ har en aflevering til i morgen, og har et stort problem med at finde svaret på dette spørgsmål, håber nogen kan hjælpe mig!:) Gør rede for hvordan en celle kan få flere eksemplarer af genet for HER2-receptoren. på forhånd tak:) -
Lydens fart i stål
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en aflevering der bla. omhandler lydens fart i stål. Kan simpelthen ikke finde ud af både opg a og b, nogle der kan hjælpe? opgaven er her: http://img223.imageshack.us/img223/9386/lydensfart.png tak på forhånd! -
agonist og antagonist?
Forumindlægheey.. koffein er et stimulerende stof, og er en antagonist, men hvad er heorin ?? Jeg mener at heorin er et hæmmende stof, men er den så agonist??? Jeg er igang med en aflevering, som ska afleveres idag, så håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt ! -
Reducer
ForumindlægHar en aflevering hvor jeg ikke kan finde ud af følgende reducerings opgave. 10*a*b^5/5*a*b^2 undersøg om x=11 er løsningen til ligningen kvardratrod(x-2=3 uden hjælpe midler -
Afgør om punkter ligger på linie. Hjælp!
ForumindlægAfgør ved beregning om punkterne P,Q og R ligger på linie, når P(-6,-3), Q(-1,5) og R(7,18). Hvilken metode skal jeg bruge? Mat. aflevering til i morgen, kunne godt bruge lidt hjælp. Hilsen Rasmus -
Absorbans - beregning af NO2 indhold
ForumindlægHej. Vi sidder med en kemi afleverings opgave og er gået lidt i stå. Opgaven er vedhæftet og de vi har brug for hjælp til er b) og c) i opgave 1. Vi håber der er nogen der kan være behjælpelige for vi sidder rimelig godt fast.. På forhånd tak!! -
Reaktionsskemaer
ForumindlægOpskriv reaktionsskemaer for reaktionen mellem kobber og salpetersyre, når reaktionsprodukterne er: 1) kobber (II)ioner og nitrogenoxid 2) kobber (II)ioner og nitrogendioxid. Håber i kan hjælpe... Da jeg sidder og skal aflevere den her aflevering og har virkelig brug for hjælp til at lave den :) -
Hjælp til differentialregning opgaver!
ForumindlægHej folkens, jeg sidder og laver en mat aflevering men er helt forvirret til to af opgaverne i sættet. Det består af en hvor man skal undersøge løsningen til en differentialligning, og en opgave hvor man skal bestemme en løsning til differentialligning gennem et punkt. I kan se de specifikke opga... -
Forskel på regnskab? Hjælp!
ForumindlægSidder med en aflevering, hvor jeg er gået lidt i stå her: Hvad er forskellen på at aflægge regnskabet for Restaurant Refslund Aps. som en going concern og som en virksomhed i betalingsstandsning? Ved ikke helt hvor jeg skal kigge efter hjælp henne. Så krydser fingre på at nogen kan hjælpe mig her! -
hjælp til tyskoversættelse 1 sætning
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering for til den 17. Marts og kom lige i tvivl hvordan oversættelsen af det her er: Inden politiet havde fanget tyven, havde han gemt pengene. er der nogen som har et bud, for jeg er helt på herrens mark i den. -
Hjælp til Lagerservicegrad
ForumindlægHej. Jeg er har et problem med en opgave til en aflevering. Spørgsmålet lyder således: Redegør for nogle måder, virksomheden kan anvende til at nedbringe varelagerets størrelse, samtidig med at virksomheden stadig bevarer en høj lagerservicegrad. på forhånd tak. -
To ligninger med to ubekendte
ForumindlægHej Jeg sidder og roder med en drilsk aflevering til i morgen. En mor er 21 år ældre end sit barn og om 6 år vil barnet være 5 gange yngre end moderen. Hvor gammel er moderen? Bo -
Spændnigkilder
ForumindlægHej, jeg er i gang med en aflevering i fysik hvor jeg er gået lidt i stå i spg. c. Det lyder således: (I-U)-grafens hældning. Hvilken enhed har den. Jeg tror selv at det er resistansen ohm, dog ikke sikker. -
Redoxreaktioner HASTER!!
ForumindlægHej, jeg har en aflevering om redoxreaktioner, som jeg har problemer med. Jeg kan godt finde ud af at afstemme en redoxreaktion, men det med tilstandsformer, har ingen ide om. Jeg forstår heller ikke, når der står "begynder neutralt", hvad mener de med det?? jeg håber virkelig, at der ... -
HASTER! Xenon og Neon
ForumindlægJeg har en lille problem med en kemi b aflevering: Hvilke type bindinger findes ml atomerne i både xenon og neon? Forklar hvorfor xenon har et højere kogepunkt.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig :) -
Finanspolitik og arbejdsmarkedspolitik
ForumindlægJeg sidder her med en samfundsfags aflevering, og kan simpelthen ikke få svaret på dette spørgsmål! :Shåber der er nogle der kan hjælpe mig? Her er spørgsmålet: Forklar hvordan man ved hjælp af finanspolitik og arbejdsmarkedspolitik, kan fremme beskæftigelsen. -
Finanspolitk og fastkurspolitik
ForumindlægHej jeg er igang med en IØ aflevering, og en opgave volder mig store problemer: Kan et land reelt føre sin egen finanspolitik, når det samtidig fører fastkurspolitik? Håber i kan hjælpe -
Spørgsmål om programmet 'Graph'
ForumindlægEr der nogen, der ved, om man kan kopiere den tegning/afbildning, man laver i dette program over i et word dokument (har word 2003)? Fx hvis man i en mat-aflevering vil vise en lineær funktion eller en parabel. Til dem, der ikke kender programmet, kan det downloades frit her: http://padowan.dk/gr...
