Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19701 til 19720 af 170365
  • Maj 2005

    Forumindlæg
    nogen der ligger inde med eksamena maj 2005?
  • 10-tal

    Forumindlæg
    Hvordan scorer man et 10 tal til mundtlig eksamen i Engelsk A-niveau?
  • TERMINSPRØVE

    Forumindlæg
    Er terminsprøven i 3.g, den samme som afgangseleverne havde til deres skriftlige eksamen i Mat A ?
  • eksamensopgave

    Forumindlæg
    hej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008.
  • Dansk Eksamensæt STX

    Forumindlæg
    Hej Nogle der ved, hvor man kan finde stiloplæggene til Dansk A skr. eksamen for de forrigegående år?
  • Hvor kan jeg finde eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle, som ved hvor jeg kan finde Dansk A skr. eksamen fra 2009 på HTX.?
  • 19 maj

    Forumindlæg
    Hej er der nogen, som ved om der er lavet en besvarelse af Matematik(A) eksamen den 29 maj?
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    Hejsa Allesammen ... Er der nogen der har nogle gode råd til Mundtlig engelsk A -eksamen ?
  • Opgavesæt

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamen i fransk A 2009?
  • Differentialligning

    Forumindlæg
    Ved i om man kan komme op i differentialligninger i mat A eksamen på HTX ?
  • Samfundsfag HASTER

    Forumindlæg
    Er der nogle som kan forklare mig hvordan samfundsfags eksamen (9, Prøveform A) foregår? :)
  • hjælp til let matematik

    Forumindlæg
    Hej vil høre om der er nogen der lige hurtig kan fortælle mig hvad henholdsvis, andengradsleddet, førstegadsleddet og konstantleddet i en andengradsligning siger noget om.På forhånd tak.
  • Jeg er ærligt pissehamrende forvirret over hvad man egentlig må tage med ind til feks en matematik skriftlig prøve med hjælpemidler selfølgelig

    Forumindlæg
    Hey alle, jeg er en HTX elev der er virkelig forvirret om hvad man må tage med ind til en matematik skriftlig eksamen. Udfra hvad jeg har læst kan det så virkelig passe at man bare må downloade sådan en formelsamling ned på ens pc med eksempler fra pensum og hele molevitten? Og så selfølgelig egn...
  • Lineær programmering

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder lige og gennemgår lidt pensum til Mat A-eksamen og træner lidt opgaver. Jeg faldt over denne opgave i en prøve uden hjælpemidler. Hvordan ville i gribe den an? Jeg forstår ikke hvordan niveaukurven N(A) ligger den vej den gør?? Opgavetekst: Funktionen f har forskriften f...
  • Karaktergivning..

    Forumindlæg
    Hej alle sammen ! :D Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommer, og vil derfor godt vide, hvad der tilsammen giver den afslutende karakter. Er det kun eksamnerne? Hvis man så får dårlige karakterer på første gymnasieår, er det så for sent at rette op på det? På forhånd tak!
  • Bestem en ligning for den plan alpha, som indeholder punkterne abc

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder og forbereder mig til eksamen. Og har ingen ide om hvordan jeg skal gå til denne opgave. A(1,1,3) B(0,6,1) C(-1,1,2)
  • Forvirring omkring karakter?

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg er blevet HTX student i år, og nu har jeg så søgt ind på en videregående uddannelse. Men uddannelsen kræver at man har en matematik B med 6 i gennemsnit som minimum. I årskarakter fik jeg 7 i både mundtlig og skrifteligt Men til eksamen fik jeg 4 :( Nu er er jeg så i tvivl om jeg har...
  • HURTIG HJÆLP

    Forumindlæg
    YO jeg er fuckd i bio.. kom sku til at drikke i 3 år i stedet:S nogen der har eksempler på Eksamensspørgsmål til Biologi A-niveau (gammel ordning)? eller ved hvor man kan finde dem?
  • Sorry for the Loss

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd
  • Muligt at få -3 ?

    Forumindlæg
    hvor dårligt skal man klarer sig til mdt. for at kunne få -3... ? jeg har set lidt på karakterene.. og jeg skal min. have 00 for ikke at dumpe dansk A(4+2 = 6 , 6/3 = 2) .. men jeg er altid så uheldig, og fatter ikke ekspressionisme.. :S