Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 19721 til 19740 af 325233
-
Hjælp!! Plllzzz
ForumindlægHej alle sammen, ville lige høre jer ad om der er nogen der kan hjælpe mig. skal nemlig skrive en opgave hvor jeg beskriver et møde med en tysker, deri skal jeg komme ind på: - misforståelserne - forventninger - fordomme - overraskelserne osv. er der nogen som kan hjælpe mig på vej. mange tak på ... -
Hjæælp...
ForumindlægJeg har en ligning, som jeg bare ikke ved, hvordan jeg skal løse.. den er : 3e^2x=12 Jeg ville selv dividerer med 3 på begge sider, så der står e^2x... Håber der er en venlig sjæl et sted -
metafiktion
Forumindlægheeij. Jeg skulle lige spørge, når der er tale om en upålidelig fortæller, er der så ikke også metafiktion i teksten? og er komposition og berettermodel det samme? på forhånd tak. -
Forskel på \newcommand og \DeclareMathOperator
ForumindlægHver er forskellen helt præcist på \newcommand og \DeclareMathOperator? -
Integraler
ForumindlægS(1)/(xlnx) dx Hvordan løses den? Kan godt bruge et hint.. Kunne godt dele den op til 1/x * 1/lnx også bruge partiel, men hvad skal jeg så gøre med 1/lnx ? -
download problemer
ForumindlægNu kan man ikke downloade. Vil det gå i orden igen, eller er det kun hos mig det er galt? SÅ snart jeg går ind under opgaver/ungdoms, kommer der et rødt kryds. -
Matematik A-niveau m/ TI-83
ForumindlægHejsa :0) Nogen som ved hvor jeg kan downloade programmer til min TI-83, eller hvor jeg evt. kan finde kommandoerne, og så bare selv indtaste dem? -Har brug for alt som er relevant for A-niveau, bl.a. beregning af stationære pkt., implicit differention, integraler, diffenrention og alt andet...Ha... -
diff. ligning
ForumindlægJeg har givet en differential ligning dy/dx= y*x^4, hvor y > 0 Jeg skal så bestemme den løsning y = f(x) hvis graf går gennem p(0,4) og er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes. 1. Jeg ska separere de variable (x og y) 2. Jeg ska integrere på begge sider af lighedstegnet (dy og dx) 3. Jeg sk... -
sinus
Forumindlægf(x) =2*sin((x-pi)/2) + 2 0 = 2*sin((x-pi)/2) + 2 sin((x-pi)/2)=-2/2=-1 sin((x-pi)/2)=-1 (x-pi)/2=3/2*pi, x€[0;4*pi] hvoraf du beregner mulige x-værdier, ---- Hvor bliver sinus af i den sidste del? Er der nogen der kan fortælle mig det..? -
Betydning
ForumindlægNogen der ved hvad der menes med "kulturel imperalisme"..? Hva betyder imperalisme overhovedet..? -
oversættelse
Forumindlæger der nogen søde mennesker der gider og oversætte det, det er sværet for mig, fordi jeg har haft englesk i 6 måneder. Controversy is riging more fiercely than ever in america over the death penalty. This summer, a tv station in San Francisco claimed the right to show the execution of double kill... -
Eksamens opgaver
Forumindlægjeg har brug for hjælp ved følgende opgaver. -
Samfundsfag SSO
ForumindlægHey.. I alle mine Samfundsfagsopgaver siden 2 G, har der altid været statestik og figurer samt tabeller.. Men når man har om argumenter mod Tyrkiets optagelse af EU, er det så nødvendigt? Man kan jo ikke rigtig lave tabeller over noget ? OG er det noget man SKAL i en Samfundsfagsopgave ?? PEACE -
Middelhavet
ForumindlægVil Middelhavet blive større eller mindre i løbet af de næste 25 millioner år ? Hvorfor ? -
Hjælp til opgave
ForumindlægHej Alle Jeg skal skrive DSSO i faget international økonomi på handelsskolen... Derfor vil jeg hører om der er nogen der har nogle materialer eller opgaver om emnet, som jeg kan låne til inspiration :) Kram Charlotte -
Nulpunktsafsætning
ForumindlægHej Jeg er blevet itvivl om hvad "nulpunksafsætning" betyder? Er det det antal styk man yderligere skal sælge eller er det det afsætningen mindst skal stige til? -
oso - astronom
ForumindlægHej....jeg er i gang med min oso-opgave og vil høre om nogen herinde ved hvordan man kommer i kontakt med en astronom til et interview??.... -
Tekst til studentereksamen 2006???
ForumindlægEr der nogen der kan huske, hvilke tekster man kun vælge imellem til studentereksamen 2006? -
koncentration
Forumindlæghar brugt for lidt hjælp til efterbehandlingen af et forsøg...på forhånd tak.. teoretisk reaktion: AgCl(s) + 2NH3(aq) <--> [Ag(NH3)2]^+(aq)+ Cl^-(aq) 10 ml 0,0500 M KCl tilsættes 10 ml amoniakvand (0,92 M). Dette titreres med 0,1 M AgNO3 og ekvivalenspunktet nås ved 4 ml tilsat. man sk... -
Kjeldahl!
ForumindlægHvorfor bruger man kjeldahl?
