Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 19721 til 19740 af 63056
-
Hvilket program bruger i til notetagning?
ForumindlægHej Jeg ville høre hvad folk bruger af programmer til notetagning til Mac i gymnasiet? God aften! -
Varians, hvorfor n-1?
ForumindlægHej! Variansen beregnes som summen af afvigelserne kvadrat delt med n-1 for en stikprøve. Er det korrekt at antage, at det er fordi, at der er forbundet en vis usikkerhed med en stikprøve. Og at man ved at trække 1 fra dermed dermed tager højde for den usikkerhed? Kontra hvis man havde observati... -
En lille sætning
ForumindlægJeg vil gerne oversætte dette til tysk. "De karakter man får på gymnasiet, er altafgørende for ens fremtidsmuligheder. derfor prøver man at gøre alt for at få de bedste karaktere. Det kan betyde at man fravælger sine venner, sine fritidsinteresse og sit fritidsarbjde, og det kan blive meget... -
Udregning af gældsrente
ForumindlægHey. Jeg er ved at lave en virksomheds analyse af B&O i forbindelse med mit SRP. Jeg har dog et problem med at tyde deres poster på balancen. Link til B&O9;s årsrapport: http://www.bang-olufsen.com/UserFiles/File/Investors/68190_AnnualReport_DA_low.pdf I min VØ bog beskriver den gældsr... -
DANSK: eksamenslæsning
ForumindlægHej girls & gents,Jeg skal op i dansk på mandag og skal til at gå i gang med at læse op - mener I, det er nødvendigt at læse samtlige tekster op igen, eller mere vigtigt at fokusere på perioderne ?/Lukas -
Nattergalen!!
ForumindlægHejsa!!Jeg har lige læst novellen Nattergalem som er skrevvet af... ja... HC andersen. Er det fint nok? for jeg er tit fortvivlende? Er der nogle der vil give mig en hånd til at komme videre?? på forhånd tak! :)1. De spørge hvad der er mest optagende? Jeg mener at det er den uægtige fugl som er m... -
Reaktionskinetik
ForumindlægHey vil lige spørge om der er nogen som har gode notater til reaktionshastighed og reaktionsorden... :) -
hjælp til 3 linier (oversættelse)
Forumindlæg-------------------------------------------------------------------------------- nogen der kan hjælpe mig med at oversætte disse sætninger??Da jeg gik i skole, blev kvinderne beskrevet som passive og reaktionære. men jeg kunne ikke acceptere denne fordom. heller ikke at kvinder blev glemt. min må... -
har i det hele i hovdet
Forumindlæghej jeg læser til biologi hf på B niveue, jeg læser omkring 14 sider i en biologibog til forberedelse til biologi, men kan ikke huske det hle. mit spørgesmål er at hvad gør i når i læser ca 14, har i det hele i hovdet eller skriver i resume af det eller stikord. håber for svar :) -
Herodot hjælp det
ForumindlægHey ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med herodot perserkrigen, jeg har læst den hele og kan godt give et referat, men det er så også det. for ved ikke hvad jeg skal sige om den til min eksamen. Har ikke noget problem ved platon og finde ting og snakke om men herodot er helt vildt svæ... -
Angående notater til mdt. eksamen
Forumindlæggælder det at man må tage sine hjemmelavede notater med ind under selve eksaminationen også for en 2.g9;er? jeg skal nemlig op i geografi -
oversættelse
Forumindlæghej...jeg har brug for ligt hjælp her,jeg håber at der er nogel sød mennesker oversæt det har til mig . her er noget af historierDet hele køret rundt i min hovedet, jeg vidst ikke hvad jeg skulle gøre. Men det hele var over nu. Jeg tørret min tår af. Dave var død nu, og vi fik aldrig tid til at g... -
Lyder det godt?
ForumindlægYou shall respect each other’s opinions, its really important. Everyone may have her own opinions, but you shouldn’t assume, that they have the same opinion like, you. -
Kort tekst -rettelse
ForumindlægJeg skriver et resumé af en artikel. Resumeét skal fylde mellem 70 og 85 ord. Nu fylder det kun 48. Jeg beder om rettelse til min nuværende tekst. Og evt. hjælp til noget mere tekst. HASTER skal afleverer imorgen.Artiklen kan læses her:http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/07/... -
notater til alle tiders geografi?
ForumindlægNogen der har det? ville jeg med glæde se på dem. :-) -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg står og skal op i Samfundsfag niveau C her den 26. juni. Der er stadig en god del tid, men det er jo altid godt at være på forkant med tiden. Men mit spørgsmål er, hvordan forbereder jeg mig bedst til denne eksamen, er det bare ved at læse pensum? Eller er det et godt råd, at... -
hjælp, skal have 13 til den sidste eksamen for at bestå
ForumindlægHejsa, jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan give et par gode råd, jeg har været så uheldig at dumpe mange af mine eksamener og nu står jeg og skal have 13 til den sidste, som er en historie eksamen :-( hva pokker er der lige at gøre?? -
Man gramatik
Forumindlæghej kan man sige på engelsk the (Indianerne) used (røgsignal?)as a telefon and in africa (man)? used trommer det er ganske interessante at man stadig bruger røgsignaler i dag når der vælges en ny pave i rom ?? KAN MAN SIGE it is interesant that you stell use røgsignaler? today when ... -
Kollapstid, sammentrækning af gasskyer
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal aflevere min SRP i morgen, men har et problem med en opgave. jeg skal beregne kollapstiden for en gassky ude i rummet. jeg har en ligning til rådighed t = 1 / √p * G (hvor p er densiteten og G er gravitionskonstanten på 6,67 * 10-11 N*m2/kg2) i min opgave står der at... -
The Lottery af Shirley jackson
ForumindlægHej alle, er der nogen der har lavet et resume af the short story : The Lottery by Shirley Jackson?
