Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 19721 til 19740 af 48964
  • Skilsmissegenerationen

    Forumindlæg
    jeg skal skrive danskopgave på baggrund af Skriftlig dansk HF vintereksamen 2002/03 Opgave 3. Signe Wenneberg: Tidsbilleder. Hvis du har gode råd, anbefaling af kilder eller har måske selv haft opgaven hører jeg gerne fra dig pr. mailhilsner annette
  • Hvad gør jeg med en opgave om lineær vækst hvis jeg slet ikke forstår det?

    Forumindlæg
    Hej Alle, Jeg er en pige på HF som nu har fået en "Blækregning" om lineær-vækst. Og desværre forstår jeg hat og briller af det. Ville håbe på at nogle måske kunne hjælpe mig lidt, nå nu jeg har en lærer der ikke kan forklare det på en forståelig måde til mig.
  • Mangler ideer til fjollebillede

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe. Jeg går på sidste år på HF og vi skal have tager fjollebillede om ikke ret længe. Vi går i P. Vi har selv haft 2 P(olitimænd) i tankerne. Har i nogle ideer?
  • DROPPE UD

    Forumindlæg
    HEJSAA Jeg er startet på 1.G HTX... Men det ser ud til jeg ikke har interesse for fagene her og gerne vil ud. MIT SPØRGMÅL ER? hvis jeg dropper ud eller bliver sidt ud af HTX nu, kan jeg så helt normalt starte på HF/HHX/STX til næste år? uden problemmer?
  • gratis lektiehjælp i københavn

    Forumindlæg
    jeg leder efter en der kan selvforsvar. går du på hf i københavn? har du svært ved matematik? kunne du bruge noget hjælp? jeg er villig til en byttehandel, du lærer mig selvforsvar, jeg hjælper dig med at få en bedre karakter i matematik.
  • 2. gradsligning

    Forumindlæg
    Hej alleHåber at der er nogen der kan hjælpe mig på vej i matematikken er lige startet på hf b niveau.Har en ligning der hedderx^2-3x-10=0Jeg har ikke set sådan en før så jeg håber at der er en der vil hjælpe mig på vej.
  • Forvirret?

    Forumindlæg
    Jeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef...
  • Eng A opgradering

    Forumindlæg
    Ønsker at opgradere engelsk til A niveau, hvor kan jeg tage "forløbet" ? (HF) flere steder? og hvor lang tid strækker det sig over ? tænker om jeg kan tage det på et halv år eller under? har det på B nu, og afslutter til sommer.
  • Annuitetslån

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mat. C hf i morgen. Det er egentlig ikke en del af pensum, men jeg kunne godt tænke mig at få opklaret, hvorfor formlerne for opsparingsannuitet og kapitalfremskrivning sættes lig hinanden, når man skal bevise formlen for annuitetslån?
  • Eksamensprojekt religion og samfundsfag

    Forumindlæg
    Er der nogen som har skrevet Eksamensprojekt på HF i Religion C og Samfundsfag C? Jeg har nemlig valgt disse to fag, men er lidt på bar bund omkring hvilket emne/emner jeg skal skrive om. Any?
  • afstemninger??

    Forumindlæg
    hej har en kemi opgave for allerede til imorgen. vil nogen hjælpe.1-H2(g) + f2(g) --> HF(g).2-Na2CO3(s) + HCl(aq) --> NaCl(aq) + H2O(l) +CO2(g).
  • Vurdering og indledning i historieopgaven

    Forumindlæg
    Jeg sidder med HF Historieopgave og jeg har om hekseforfølgelser i Danmark i 1600-tallet men jeg er meget i tvivl om hvordan en vurdering skal laves? Jeg har lavet analysen og har brugt to tekster som jeg arbejdede med, men jeg vil rigtig gerne have hjælp til vurderingen :)
  • HÆLP, bevis

    Forumindlæg
    hej. Jeg går på hf og jeg fik denne opgave at lave. Men kan ikke. Bevis at areal af en kegles krumme overflade er pi*radius*(vradius^2+højde^2) ????????? v betyder kvadratrod ^2 betyder i anden
  • Bevis ....

    Forumindlæg
    hej. Jeg går på hf og jeg fik denne opgave at lave. Men kan ikke. Bevis at areal af en kegles krumme overflade er pi*radius*(vradius^2+højde^2) ????????? v betyder kvadratrod ^2 betyder i anden
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg har lige været igennem i optagelsesprøve her i dag, på HF, jeg synes ikke selv at det gik så godt til eng og mat, tror i at jeg har en chance for at komme ind, når jeg nu har klarede det så godt i dansk
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej alle jeg har lige været igennem i optagelsesprøve her i dag, på HF, jeg synes ikke selv at det gik så godt til eng og mat, tror i at jeg har en chance for at komme ind, når jeg nu har klarede det så godt i dansk
  • Lommeregner TI-89 Titanium

    Forumindlæg
    HEJ :D Jeg har en lommeregner til salg for 500 kr. Har brugt den sidste år på HF. Den virker perfekt og er som ny, da jeg ikke har brugt den mere end det ene år. For info kontakt mig på 42221823 :D
  • Engelsk A mundtlig

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til engelsk a (HF) mundtlig og vil rigtig gerne have nogle gode råd!! Når jeg f.eks. trækker en tekst og kommer ind til lærer og censor, hvad starter jeg så først og fremmest med at sige?? På forhånd tak!
  • termokemi

    Forumindlæg
    er der nogen der kan hjælpe? hvad betyder: a) delta Hf^0 ? b) delta Gf^0 c) S^0? i a) og b) er f nedsænket, nok lettere at forstå hvis det er skrevet på papir.. på for hånd tak
  • Optagelsesprøve!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!!