Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19741 til 19760 af 104934
-
grammatik -
Forumindlæghvorfor skal "i" (oversat til jeg på dansk" være med stort på engelsk? -
relative pronominer-oversættelse
Forumindlægsætningen lyder følgende: hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? eller Tornerose, som prinsen befrier? har skrevet følgende: . Wer kennt nicht Rotkäppchen, das der Wolf trifft? Oder Dornröschen, das der Prinz Befreit. kom gerne med rettelser, det er en 1.g's aflevering til i morgen kl... -
Hjælp!!!
ForumindlægHej :) jeg skal op til terminsprøverne efter jul dvs. i januar :D og ville høre om der var nogle af jer der havde nogle ting til hvad de vigtigste ting ville være at læse på op til prøverne? og om i havde nogle fif til de mundtlige? :) -
Hitler
Forumindlægnogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ? -
Tabte krigen
ForumindlægDa Tyskland tabte krige i 1914 Hvorfor følte de sig nederlag? Nogle der ved det -
Hæve fag til A-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart på gymnasiet og jeg ønsker studieretningen: Mat A fysik B Kemi B. Mit spørgsmål er så: Kan jeg både hæve fysik og kemi til A-niveau eller er det kun muligt at hæve et af fagene?? -
Ekstra A-fag
ForumindlægHvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag? -
Frankrig i 1700-tallet
ForumindlægHej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d... -
Med ilden i ryggen
Forumindlæghej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor... -
Fransk Mundtlig eksamen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v... -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
hjælp til engelsk
Forumindlæghjælp folkens !!! :) skal fremlægge efter ferien !!! :) vil virkelig gerne bliver bedre til engelsk har taget mange teste her inde, men stadig føler ikke det noook ;D har i nogle gode råd :D håber i vil svare :D -
Hvilken linje?
ForumindlægHej! Jeg har nogle generalle spørgsmål angående gymnasium osv. Jeg er en pige i 9.klasse, som ofte bliver stillet spørgsmålet, hvad skal du efter 9.klasse? jeg har tænkt meget, og snakket med min skolelærer, han vil have mig videre på 10 angående jeg har svært ved sprog (engelsk) jeg har prøvet... -
2.verdenskrig
ForumindlægHvilke konsekvenser havde 2.verdenskrig for Danmark? -
så meget billigere er det i procent
ForumindlægHej, hvordan regner man krone forskel ud i procent. Fx. hvor meget er 429 billigere end 3.563 i procent ? Håber nogen kan hjælpe mig -
Hvordan definere man oplevelsessamfundet
ForumindlægHvad jeg hidtil har læst Produktionssamfundet nytteorienteret Man vil skaffe sig ydre ting gennem sit arbejde Det vigtigste i livet er hvad man har Måden at søge lykken på er:arbejde, yde noget Går på arbejde for at tjene penge Man spiser for at blive mæt Beklædningen er praktisk Oplevel... -
Danmark under den kolde krig
ForumindlægHejsa! Vil lige spørge om, der var nogle, som ved DK/danskerne frygtede under den kolde krig? -
Hvad er formålet med propaganda
ForumindlægSe overskrift Tak på forhånd og god aften -
Ubestemte kendeord, hankøn eller kasus?
ForumindlægMin veninde og jeg har fået stillet spørgsmål: Sie hat _____ ihr Fahrrad geliehen. (Freund) Hvad skal der stå, og hvad er meningen med sætningen? Mange tak på forhånd :) -
help
ForumindlægHej allesammen' jeg starter i 2.g efter sommerferien. hvordan kan jeg bedst muligt få "øvet" mig?
