Søgning på: dansk historie opgave mellemkrigstiden. Resultater: 19761 til 19780 af 180171
-
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægGodaften derude!Gider i kigge det her udsnit fra min engelskopgave igennem og se om der skulle være noget at rette (he he det er der sikkert :-) )Tak for din/jeres hjælp!Is it not hard for all of us to relate to all the new technologies, which bombards the world market, and just waits for us to b... -
Familieret - Jura opgave hjææææælp
ForumindlægHej venner. Håber i kan hjælpe mig med denne opg. Hvis A har fuldstændig særeje på ejendommen MM som har en friværdi på 135k og hun sammen med sin ægtefælle B beslutter sig for at ejendommen skal moderniseres som ægtefælle B udarbejder da han er arkitekt, og derefter en nyprioritering af MM fre... -
Del opgave til rapport.
ForumindlægOkay, jeg er tydligvis elendig til kemi min hjerne er ved at koge over. Min forsøgsvejledning er her: fag.svendborg-gym.dk/kemi/Vejledninger/isis/6.4%20Reduktion%20af%20kaliumpermanganat.pdf Det er afsnittet Efter øvelsen der driller. Hvordan viser jeg ved beregning at der er nok sulfitioner :P -
Forside til OSO opgave
ForumindlægHej, jeg skal skrive en OSO, men da jeg aldrig har prøvet det før, er jeg meget i tvivl om hvordan forsiden skal opbygges, nogen der kan hjælpe? :) -
Rette en SRP opgave-del
ForumindlægHej søde mennesker Er der et venligt sjæl, som gider bruge sin lørdag på at rette min matematikdel i SRP? Det er med hensyn til formuleringer og komma-fejl? :) På forhånd tak! -
hjælp til opgave om Poss. Pron
ForumindlægHej er der nogen som vil tjekke om det er helt galt det jeg har lavet? skriv gerne hvad der er galt i min grammatik.På forhånd tak.Poss Pron.1Wer soll euere Badezimmer anstreichen?2Mein Vater und Mutter will es selbst in 3Ihrer Freizeit tun.4Kann dein Vater wirklich sein eigenes 5Auto reparieren?... -
Aurum opgaver pH
ForumindlægHjælp til kemi! -
Opgave om E indre
ForumindlægSpaltningen af calciumcarbonat til calciumoxid og carbondioxid - kalkbrænding - er endoterm, Delta H standard = 176 kj/mol. Reaktionen foregår ved 1223 K beregn Delta E indre.. tænkte om jeg sku bruge at Eindre = Q + a, men er kommet i tvivl, nogen der kan hjælpe? -
Emne opgave på hhx
ForumindlægHejsa. jeg er i et stort dilemma. Jeg er 1. års elev på hhx og jeg skal her til Januar skrive en rapport på 6 normalsider, hvor mindst to fag skal indgå.. Jeg ville meget gerne have virksomhedsøkonomi ind i det, men nogen der har nogle gode idéer? -
2. G-opgave
ForumindlægHej! Jeg er igang med 2.g-danskopgave. Jeg har valgt, at skrive om hvordan vores udtryksformer inden for skrivekunsten har udviklet sig fra Romantikken og frem til Naturalismen. Min problemformulering lyder således: Hvordan har vores udtryksformer indenfor skrivekunsten udviklet og forandret si... -
AT-opgave: Taksonomiske niveauer
ForumindlægHej. Jeg er i fuld gang med AT, men jeg er lige blevet i tvivl om mine problemstillinger dækker alle taksonomiske niveauer. Hvis en eller flere af jer vil kigge på dem, og evt. fortælle hvad der skal laves om (hvis der er noget), så må i meget gerne sige til! Problemstillinger: 1) Hvad er ... -
haster meget....opgaven skal afleveres imorgen
ForumindlægInvestering Jeg skal bruge annuitetsmetoden. Den årlige gennemsnitsløn er 240.000 pr. medarbejder Produktionsanlægget koster kr. 4.000.000 ved anskaffelsen. Hertil kommer monteringsomkostninger med kr. 100.000 Anlægget forventes at have en scrapværdi på kr. 100.000kr. efter 8år. Kalkulationsr... -
opgave med beregning af varme i vand
Forumindlægen cylinder V=5mm3 r=0,58377 d=4,6667 i forbindelse med opvarmning regnes med at starttemperaturen vil være 30*C og sluttemperaturen vil være 70*C til kontrol indsættes 2.stk temperaturfølere i beholderen henholdsvis af platin (pt100)og nikkel (ni100) begge følere er 100 ohm ved 0*C pt100 føleren... -
rettelse af stor opgave
ForumindlægHej... Har jeg lavet det korrekt??? http://peecee.dk/?id=26602 http://peecee.dk/?id=26603 På forhånd mange tak -
Opgave i vø om tandlæge virksomhed
Forumindlæghvad er tandlæges leverandør..? -
HASTER!! Opgaver fra TI Interactive
ForumindlægHej Folkens,, Er en travlt 3 g'er som snart legner op til terminer og årsprøver.. Leder bare efter nogen som har lavet en masse i dette program og som har afleveringer og en masse noter, som man nemt kan se tingene ud fra og plugge ind i dette smarte program! Er der nogen der har nogle god... -
Ret min opgave?
ForumindlægHej, søger en som meget hurtigt gider at se min samfundsopgave igennem efter rettelser osv? den fylder 3 sider og handler om senmodernitet. Skriv endelig hvis det lyster, har virkelig brugt for hjælp til at få den rettet, så ber please om at en venlig person henvender dig . Hilsen Caroline -
4 små opgaver - hjæælp :(
Forumindlæg1. Forkort brøken: x2 + 2x / 4x + 8 2. omskriv 4x2 - 12x + 9 til formlen (ax + b)2 3. En kasse med kvadratisk bund har rumfang 125. a) Angiv arealet af kassens samlede overflade som en funktion af sidelængden x i den kvadratiske bund. 4. Tabellen viser sammenhørende værdier af trykket P, målt i... -
Opgave 8.12 A - HHX - hjælp!!!
ForumindlægHej allesammen .. jeg håber i kan hjælpe mig lidt her.. Jeg har et spørgsmål der hedder således 7. Lageret af materialer er pr. 31. december 20x6 optalt og vurderet til kr.550. beregn og bogfør forbruget af materialer for december 20x6 Please håber nogen der kan hjælpe mig her, vi har endnu i... -
Sinus-opgave - er det rigtigt!?
ForumindlægI en trekant ABC, hvori vinkel B er stump, er vinkel A = 21,2 grader, |BC| = 6,9 og |AC| = 14,2 - Beregn vinklerne B og C Beregn |AB| Beregn arealet af trekant ABC Her er mine beregninger. - sin(B)/14,2=sin(21,2°)/6,9 <=> sin(B)=(14,2*sin(21,2°))/6,9 = 0,7442 sin(B)=sin^-1(0,7742)=48,0...
