Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 19781 til 19800 af 48964
-
Hjælp til optagelse.dk
ForumindlægHej jeg er ved at søge i kvote 2 på optagelse.dk. Men min hf er først færdig til foråret, så der er jo nogen fag som ikke er bestået endnu. Hvordan skal man gøre så? Skal jeg krydse af at jeg er i gang med supplering som er færdigt før den 5 juli - eller hvordan? Tak -
Reducér ydtrykket
ForumindlægDe ser relativt simple ud, men har ikke lært at reducere! http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/HF_B_vejl_eks_opg.pdf Det er opg. 1.001, 1.002 samt 1.004. Hvordan gør man ? :) -
Oprykning
ForumindlægHej Jeg er kommet i en situation, hvor jeg ikke er rykket videre til 2. HF. Mit snit på Lectio ligger på 2.8, dumpede mange fag men blev smidt ud. Kan ens vejledere gøre det? Det var ikke rektoren der smed mig ud, men vejlederen. -
sso
Forumindlæghej alle sammen...Jeg skal til at skrive SSO på HF her til december og skal jo snart have valgt emne, og vil derfor rigtig gerne høre om, i kan komme med noget gode ider og vil hører hvad i andre har skrevet SSO om (og også gerne eksamensprojekt)? på forhånd tak:) -
sso
Forumindlæghej alle sammen...Jeg skal til at skrive SSO på HF her til december og skal jo snart have valgt emne, og vil derfor rigtig gerne høre om, i kan komme med noget gode ider og vil hører hvad i andre har skrevet SSO om ??? -
Ansøgning gymasium
ForumindlægHej Kan man ændre sin ansøgning selvom man har sendt den, altså på den måde at det er samme gymnasium, men istedet for hf er det stx, og kan man også ændres på de forskellige pladser mellem 1 til 3,hvor 1 er den man allerhelst vil. -
privat/hjælpe lærer
ForumindlægHej Alle ! Jeg har nu fået brug for en hjælper, nogle interreseret? Jeg er kommet grundigt bagud i min matematik C-niveau HF fjernundervisning.. Nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil være ubekrivelig taknemmelig -
Engelsk b-niveau??
ForumindlægHalløj :) Jeg skal her efter juleferien til at starte på engelsk b-niveau (HF). Nogen der ved sådan nogenlunde, hvad man “starter” med? Er det sådan, at vi lige fra dag et skal læse og analysere, eller fokuseres der på noget bestemt grammatik etc ? På forhånd tak -
adgangskrav
ForumindlægHej, jeg har engelsk på b-niveau, og den uddannelse jeg vil søge kræver engelsk på c-niveau. Jeg vil høre hvilke muligheder jeg har, hvis jeg dumper engelsk b? jeg går på hf, hvor jeg har engelsk fra 0 til b-niveau. -
Fjernstudie.
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen herinde der ved om man kan tage en HG, eller HGV som fjernundervisning i Jylland? Jeg er igang med HF fjernundervisning, men det er ikke lige mig - Jeg vil gerne på kontor i fremtiden, så vil gerne igang med det andet. -
Valgfag
ForumindlægFor at få en fuld HF(Enkeltfag/e-learning) kræver det man f.eks har valgfag der kan være Eng A + 1B,1Cfag Men kan man tage Filosofi C og derefter Filosofi B og så tæller det som 1B og 1C? -
Privatundervisning Dansk A
ForumindlægHej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. [email protected] -
Bedømmelse af delprøve (09:00-10:00)
ForumindlægDette er en delprøve fra Matematik HF B-niveau, som jeg har levet på lidt under en time. Jeg ønsker EN ting fra jer brugere. En kort beskrivelse af opgaven, og (muligvis) en karakter, tak!! Jeg tager kritik med åbne arme !! * Jeg sender den på besked -
Hjælp med matematik !!!
ForumindlægHej Jeg har lavet denne delopgave fra HF matematik b-niveau 2013 Jeg ønsker at I herinde, kan give mig en respons med en karakter/procentvis af opgaven, tak Fyr alt det I har!! Det har taget mig 51 minutter at lave. -
Tegn graf for andengradspolynomiet
ForumindlægHej Jeg skal tegne grafen for et andengradspolynomium, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge cas som HF MAT B henviser til. Jeg har WordMat installeret. Men her kan jeg heller ikke finde ud af at tegne den sk... graf. Er der nogen der gang hjælpe? -
Tandplejer uddannelsen?
ForumindlægHej, jeg bliver færdig med hf her til sommer. Men jeg har bruge for matematik B. og jeg tænker at supplere faget her i sommerferien. Men kan jeg stadig ansøg d. 5 juni selvom jeg har Matematik B? -
Her brug for hjælp da jeg gerne vil droppe ud
ForumindlægHej jeg er en pige på 16 som er startet i 1. HF i år. Og jeg har det meget svært både hjemme og at jeg er gået direkte fra 9. Klasse og hen på gymnasiet. Nå nok om det. Får ens forældre brev eller lign. Når man dropper ud når man er under 18?? -
Splejsning af grafer spørgsmål
ForumindlægJeg har hørt at de sidste nye indenfor HF Matematik- B er såkaldt splejsning af grafer. Jeg har en fornemmelse af det har noget med stykvis definerede funktioner. Er steder på nettet (gerne på engelsk) eller bøger, hvor jeg læser mere om det? Heriblandt teorien bag? -
Fysikeksamen og rapporter
ForumindlægHej alle - hvorledes er det med en fysikeksamen og rapporter? Sæt nu jeg trækker vands varmekapacitet, skal jeg så blot fortælle om, hvorledes jeg fandt vands varmekapacitet, hvad jeg fik af resultater og lignende? Jeg skal ikke nødvendigvis have rapporten på mig under eksaminationen? -
Karakter
ForumindlægJeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak.
