Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19781 til 19800 af 27085
-
Optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd. -
Hjælp til lidt grammatik
Forumindlæg1. Nogen der ved, hvis man skriver f.eks: "Man skal inspirere andre, når man vil starte som blogger." Hvilken bøjningsform skal man skrive "skal" i? 2. Hvis man nu skal skrive Erlebnis (oplevelse), som i flere oplevelser sætter man så stadig "das" på? Tak på fo... -
Bøger
ForumindlægHej Jeg begynder i 2.g i morgen og ville vide om der nogen der ved om man skal have bøger med den første dag?? På forhånd tak -
En sætning
Forumindlægknappen som hun havde givet til hende:Der knopf den sie für sie geben hattenu er jeg så lidt i tvivl om det er sie eller ihr der skal stå.. nogen der ved det? -
det tager to sekunder
ForumindlægEfter at have solgt flyttede de til ( in) udlandet . Efter at de havde slogt huset ,flyttede de til udlandet .Efter at være blevet opfordret til at melde sig som kandidat for partiet arbejdede han hårdt for at blive valgt. Vi bestilte is til dessert efter først at have spist løgsuppe og kalvesteg... -
Lektiehjælp - bare hvordan?
ForumindlægJeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i mit område (Køge), men hvordan kan man bedst annoncere for det? Nogen gode idéer? Tak på forhånd Joachim -
Korrekt?
ForumindlægEr denne tekst korrekt skrevet, eller er der fejl. Hvis så, vil jeg være glad for, at I hjælper mig :)Wolfgang Becker, der “Good Bye Lenin” inszeniert hat, wurde 1954 in Hemer/Westfalen geboren. Nach dem Abitur studierte er an der Freien Universität in Berlin. Danach studierte er an der Deutschen... -
Analyse af en sætning
ForumindlægVi meddeler Dem herved, at vore priser på olie er steget.Wir mitteilen Sie hierdurch, dass....vore priser på (er genitiv) olie (x) er(0) steget(trekant). Vil hører om det er forkert analyseret, det sidste stykke. Er nemlig i tvivl om vore priser på er genitivt. Tak -
heej - hjælp
ForumindlægHeej, er der nogen der bogen HOMO FABER af max frisch, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse nogle notater eller bare høre hvad man ville sige om bogen- håber at høre fra nogen der har eller skal læse den:) Mille -
Rettelse af fejl
ForumindlægHej. Har fået stil tilbage i dag og vil gerne rette mine fejl så jeg ikke laver dem igen. Men der er et par stykke, hvor jeg ikke ved, hvad jeg gør forkert. Kan i hjælpe mig ? 1. An demselbe Tag schriebt ihre ... (fejl:schriebt) 2. .., damit können sie lernen... (fejl:können) 3. Ein paar Tage... -
antivirus program
Forumindlæghvilke antivirus programmer er gode? -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Reise - rettelse
ForumindlægHej - Nogle, som vil rette den enkelte sætning jeg har lavet? - Har vedhæftet den i en fil På forhånd tak :-)) -
Anden Verdenskrig;-)
ForumindlægGodaften allesammen!! Hmm, jeg håber at der er nogen herinde, som kan give mig nogle forslag til besvarelse af følgende spørgsmål: 1)Beskriv Hitler som person -indtil krigen starter. hvilke ydre og indre årsager kan du finde til hitlers magtovertagelse? 2): Nævn og beskriv eksempler på sy... -
Privat undervisning i engelsk
ForumindlægHejsa Er der nogen som en kender hjemmeside.. For privat undervisning i engelsk.. -
SSO- hjælp
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive SSO om Koreakrigen, og mangler noget hjælp til at vurdere hvad årsagerne til krigen var??? håber i vil hjælpe... -
2.g opgave
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder her og spekulerer over hvad jeg skal skrive om i min 2.g opgave. Jeg har dog valgt at skrive om et emne indenfor historie. Men ved ikke rigtigt.. Måske noget om slaver i USA, da vi har haft rimlig meget om det i historie. Vi skal kun skrive (max) 5 sider, så det er lidt.. Mås... -
Nazister :)
ForumindlægHvilke grunde kan der være til, at nazisternes forfølgelse af jøder endte i et folkedrab? -
Hjælp
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med denne opgave som er vedhæftet -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej Jeg sidder med et par opgaver jeg ikke kan finde ud af, og jeg vil derfor høre om der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaverne virker måske simple, men jeg har ikke helt forstået den del med mængdeberegninger tilstrækkeligt ... Opgave 1: - 1 mol vand - 1 mol luft - 1 mol sa...
