Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19801 til 19820 af 35989
-
Har mistet motivationen og er totalt blank!
ForumindlægHej.. I denne her uge skulle jeg i princippet være igang med at skrive min SSO, men det er lige præcis hvad jeg ikke er.. Jeg har fuldstændigt mistet motivationen og er fuldstændigt blank, jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal skrive, selvom det faktisk er et emne jeg er super interesseret i og ... -
Hjælpp... Lost
ForumindlægHej .. Jeg har brugt ca en time for at løse dette opgave - men jeg er totalt lost... I Knuthenborg Park & Safari er der 6 sibiriske tigre, en han og fem hunner. De lever i Tigerskoven, der er et lukket område på 3 ha. I naturen hersker en hantiger over et område på 40 - 100 km2 og... -
livet er hååååårdt
ForumindlægLivet er hååååååååååååååårdt !!!!!!!!!!!!1 sys i ikk???? -
Integral
ForumindlægHey derude, Er der nogen der kender til beviset for både indskudssætningen og differens-reglen, når man taler om bestemt integrale? - hvis I gør, kan I så give et link eller skrive herinde, hvordan det skal bevises? Jeg har nemlig selv problemer med det.. :( På forhånd tak. -
fred hviler over land og by
ForumindlægFred hviler over land og by, ej verden larmer mer: fro smiler månen til sin sky, til stjerne stjerne ser. Og søen blank og rolig står med himlen i sin favn, på dammen fjerne vogter går og lover Herrens navn. Det er så stille og så tyst i himmel og på jord, vær også stille i mit bryst, du flygtni... -
TI-84 Plus til salg
ForumindlægHej, jeg har to TI-84 Plus til salg. Den ene er i perfekt stand og sælges for 600, den anden er lettere ridset og mangler 3 af de alligevel ubrugelige "gummifødder" på cover (de brugbare under selve lommeregner er der stadigvæk). Sidstnævnte sælges 100 kr billigere grundet de kosmetisk... -
Opfylde krav til at komme i gymnasiet
ForumindlægHvis man har taget 9.klasses afgangseksamen i 8.klasse,og har haft undervisning i 2.fremmedsprog i to år. Kan man godt springe 9.klasse over ,og begynde i gymnasiet? Tak på forhånd. -
HJÆLP til matematik, er så dårlig til det :/
Forumindlægøvelse 101: find arealet af trekant ABC, når a= 12 og højden fra A på a er 7. øvelse 102: find d i trekant DEF, når arealet af trekanten er 24, og højden fra D på d er 8. øvelse 103: tegn er trekant ABC, hvor vinkel C = 90.grader. skriv betegnelseren på trekanten: hypotenusen, den modstående kate... -
Kurve længde
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med b og c i denne opgave ( har lavet a) -
engelske ord der er gode at huske..?
ForumindlægHey, jeg skal snart op til skriftlig engelsk, så ville lige høre om I kender nogle ord der er gode at huske/ der er nyttige... nogle gode sætninger måske? eller bare tillægsord? -
Hvad sker der, hvis man ikke møder op til sin årsprøve?
ForumindlægBare en tanke der slog mig.. Rykker man så ikke op i næste klasse, eller hvad sker der..? -
Terminsprøver... Hvorfor?
ForumindlægJeg er kørt død i mine terminsprøver, jeg synes det er helt latterligt, og tæller de i det hele taget? Jeg forstår det ikke.........\n\nPs. hvad kan man gøre, hvis ens lære ikke tror på man selv har skrevet en fransk analyse pga. man har fået god hjælp herinde fra?\n\nKh Mark Petersen -
Jeg er bange for..
ForumindlægJeg er bange for at få dårlig standpunktskarakter.I Dansk siger jeg meget. I skriftlig har jeg fået følgende: 8/9, godt, 8/9, godt, set, udsædvanlig godt, godt, godt arbejde, 7/9, I math siger jeg også meget. I skriftlig har jeg fået følgende :7,8,7,8,7,11, 10, I Fysik/Kemi siger jeg også meget. ... -
er det snyd?
Forumindlæghejsajeg var til danskeksamen i går og havde taget min computer med hvor jeg havde downloadet omkring 100 forskellige opgaver her fra studieportalen.Jeg var så så heldig at trække en tekst hvor jeghavde en analyse liggende af den på min computer, men er det snyd?Er det snyd at låne en andens dans... -
Læse op til prøver/eksamner
ForumindlægHej alle sammen..Ville bare spørge hvordan I læser op til prøver/eksamner.. Hvad I gør for bedre at kunne huske det I læser og hvordan man bedst føler sig forberedt inden man skal op??Nogle gode råd?Har nemlig selv svært ved at huske det jeg læser, for der er så meget at man skal kunne huske.. -
skal mit eksamenbevis lukkes? Hjælp.
ForumindlægHej alle på studieportalen. Jeg har nogle spørgsmål vdr. mit eksamenbevis, som jeg håber i herinde kan hjælpe mig med at få svar på. Hvad sker der hvis jeg vælger at gå til en sygeeksamen? Og har jeg mulighed for at søge ind på videregående uddannelse? Vil mit eksamenbevis satdig blive lukket, hv... -
Mediefagsfilm - kritik
ForumindlægHey,,, Håber der er nogen der vil komme med noget kritik af vores eksamensfilm i mediefag. http://www.youtube.com/watch?v=5nldQ-_Ut2I mange tak,, -
PC i forberedelse?!
ForumindlægHej alle. Jeg håber på meget hurtigt svar, da jeg skal til historieeksamen i morgen. Vi har tre timers forberedelse og jeg har netop fået en mail fra min lærer, hvor han skriver, at vi ikke må have computer med i forberedelsen fordi vi ikke må kunne komme på det trådløse netværk! Det var kunfordi... -
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
HCl + NaOH ? NaCl + H2O (hjælp)
ForumindlægHej alle. Hvis man skal lave det følgende forsøg: HCl + NaOH → NaCl + H2O hvor meget HCI og hvor meget NaOH skal der så i. For at den bliver til NaCA+ H2O (dvs. vand og en salt)( og PH værdien 7) knus.
