Søgning på: fysik b eksamen. Resultater: 19801 til 19820 af 122597
-
Hjælp - Matematik
ForumindlægHej alle... Jeg skal til eksamen på mandag og er ved at skrive mine dispositioner færdige.. Men jeg forstår ikke hvad min lærer mener, når der står i det ene spørgsmål: Gør rede for forskriften og grafen for eksponentialfunktioner. Og i det andet spørgsmål står der: Gør rede for den eksponetielle... -
Studieretningsskifte - hhx
ForumindlægHeej Studieportalen Jeg er lige begyndt på hhx og er kommet på linjen innovation m. Tysk. Men jeg vil gerne ind på linjen som hedder mikro- og makroøkonomi, da jeg finder økonomi samt matematik yderst interesant. Nu skal jeg så tage fat i studievejlederen angående skifte, og da jeg er overbevist ... -
Cosinusrelationerne
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder til min eksamen på tirsdag øver mig lidt på cosinusrelationerne men er ikke helt sikker på hvordan man kommer fra b^2 = a^2 + c^2 - 2ac * cos(B) til cos(B) = a^2 + c^2 - b^2 : 2ac jeg starter med at flytte cos(B) over på den anden side så det bliver b^2 : cos(... -
HJÆÆLP
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen snart og kan ikke umiddelbart finde forsøg til vekselstrøm emnet. er nogle der vil lægge nogle ud og forklare dets teori? På forhand tak. -
Atomer og Det Periodiske System
ForumindlægEr der en som har, eller kan finde en Fysik disposition om Atomer og Det Periodiske System? Jeg skal til 9. klasse afgangs eksame om en uge, og det ville være en STOR hjælp! Tak på forhånd! :)) -
Hvordan fungerer brintbilen?
ForumindlægJeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer? -
Eksamensbesvarelse
ForumindlægHej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden. -
Periodiske system
ForumindlægEn hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak! -
Magnetisme?
ForumindlægNogen der har en idé til at gøre magnetisme biologisk, og måske lave et biologisk forsøg? Det haster, det er til den nye eksamen i biologi/fysik.. -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
Differentialregning
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe mig med at differentiere denne funktion? Jeg skal bruge den til min AT eksamen i matematik og fysik. Mvh. Emil -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
hvad er en foton?
Forumindlæghej, jeg skal til eksamen i fysik i morgen men ved ikke hvad fotoner er, er der nogen der kan give en nem forklaring på det? -
Varmeenergi
ForumindlægHjælp! skal snart op til fysik eksamen, og kan komme op i varmeenergi, som første del af prøven. Nogen der kan fortælle mig det grundlæggende og generelle om varmeenergi???? -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Hvad bruges NaCl til i hverdagen
ForumindlægHej alle. Jeg skal til folkeskole fysik eksamen på onsdag, og sidder her og knokler med alle emnerne. Men jeg er til i tvivl om hvad NaCl (køkeknsalt) bruges til. Hvis i kunne forklarer det lidt detaljeret ville det være super!. Tak :) -
Vand?
ForumindlægHEJ Jeg skal til fysik eksamen imorgen og kan risikere at trække vand, men hvad kan man lave af forsøg dertil? : - ) -
Periodiske system
ForumindlægHej jeg skal snart til eksamen i fysik, og jeg tænkte på om der er nogen der kender en god hjemmeside der fortæller om det periodiske system.? -
Universets opbygning?
ForumindlægHvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på? -
eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til fysik A skriftlig eksamen 2009 HTX ?
