Søgning på: tysk grammatik noter. Resultater: 19801 til 19820 af 32684
-
Smidt ud af
ForumindlægHvordan siger man 'han bliver smidt ud af skolen' på tysk? Jeg har forsøgt mig med: "er wird hinauswerfen aus der Schule" men synes, at det lyder sært. -
Gloser
ForumindlægHvordan siger man "Går ud på at man" på tysk. Et eksempel kunne være følgende: Fodbold "går ud på at man" sparker til bolden. På forhond tak! :D -
TIL T83
ForumindlægHej T83, Jeg ved ikke om du har set den besked jeg har sendt dig. Men, har du lyst og mod på at rette en tysk-opgave? Du ville redde mit liv og sikre dig god karma?;) På forhånd tak! -
Nogle der har skrevet stil om: Mädchen entdecken ihren traumberuf
ForumindlægHeej.. Jeg prøver at finde en tysk stil som hedder Mädchen entdecken ihren traumberuf, er der måske en som har skrevet den som vil sende den til mig..?? Så ville jeg blive glad :) Hilsen Kathrine -
rettelse af en lille sætning
ForumindlægDer skal rettes en sætning.. Hvad ville i skrive herunder, på tysk: Er sollte brauchen dem für dass fliehen nach West-Berlin. Han skulle bruge dem for at flygte til Vestberlin. På forhånd tak.. -
Haster
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor lange de forskellige punkter (redegørelse, analyse, diskussion osv.) skal være når man skriver SSO i tysk? Er der forresten nogle der ved noget om den socialistisk fremstillede helt i DDR? -
Krop og identitet
ForumindlægJeg skal skrive på tysk hvordan kan man via kroppen og ens udseende vise hvilken identitet man har.. Er der nogen der har nogen ide om det, eller en holdning til det? Knus Mette -
Hjælp
ForumindlægHej jeg skal lave nogle spøgrsmål på tysk med ordene Aus, bei, mit, nach, seit, von, zu. Nogle der kan komme med nogle ideer -
Eksamen
ForumindlægHej alle.. har lige været op til tysk eksamen på a niveau, ville høre om nogen ville kigge min opgave igennem og eventuelt komme med et bud på karakter? Jeg sender det privat, når i har svaret.. -
Synopsis til dansk mundtlig prøve
ForumindlægHej, jeg undre mig lidt over noget og derfor ville jeg lige gerne spørge om noget. I f.eks. engelsk outline eller i tysk disposition skal man skrive i punktform. Er det også et krav i dansk synopsis?? -
Hør her børn.
ForumindlægHvad er den korrekte tyske vending for dette udtryk, "Hør her børn"? Umiddelbart ville jeg sige "Høren Sie Kindern zu", men det lyder forkert. På forhånd tak. -
Ikke opfylder opgaveformuleringen
ForumindlægHvis man i en dansk/engelsk/fransk/tysk/etc. opgave ikke følger opgaveformuleringen og besvarer denne, hvad er så en passende karakter? Jeg vil selv mene, at det er 2/6 (ny/gammel), dvs. lige bestået -
Har nogen af jer?
Forumindlæghej alle jeg ved at jeg snart for en tysk stil for, som har været brugt til afgangseksame. Den handler om mobiltelefoner er der nogen der selv har haft den? og som ved mere om hvad den går ud på.? på forhåand tak :) -
4 korte sætninger
ForumindlægHej.. Nogen der kan hjælpe med at oversætte disse 4 sætninger til tysk: 1. Det siges 2. Det påstås 3. Det antydes 4. Det fortælles -
Soldaternes chance for overlevelse
ForumindlægHvorfor havde tyske personer, som havde været soldater under 2. verdenskrig større chance for ikke at blive henrettet end civile? -
hjælp hurtigt ,s
Forumindlæghvordan oversætter man denne her sætning; Var bedstemors forældre unge i 1939? Ja, det var de. oversat til tysk; Waren die Grossmutter´s Eltern Junge in 1939 ? Ja, das waren sie ? -
HJææææææææææææææææælp
ForumindlægPlease er der nogen der har et svar på dette : FS10 folkeskolens 10 klasses-prøve , dansk, marematik, engelsk, tysk .. ?? hvad er det jeg kan skrive om til miin terminsprøve !!!! -
Stil
ForumindlægHej... Jeg skulle spørge om der er nogen som kender et sted på nettet eller person, som gerne vil rette nogle tysk stile, og derefter give karakter for dem? På forhånd tak -
Hjælp det haster
ForumindlægHej er der nogle, der kan hjælpe mig den 12/6 efter jeg har trukket nr. til tysk eksamen? Eller hvis jeg bare kan sende dig det, jeg har tænkt mig at sige, så du lige kan rette det? -
Den sorte studenterhue
ForumindlægNæste år (3 HH), får jeg fem A niveau fag, dansk, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og afsæning. Kan jeg så få den sorte studenterhue?
