Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 19821 til 19840 af 156874
-
Hjælp Engelsk
ForumindlægHej Jeg vil meget gerne øve mig på den skriftlige engelsk eksamen, især første del uden hjælpemidler. Jeg vil derfor spørge, om der er nogen er jer, der ligger med gamleeksamenssæt som de vil delel med mig. Ligemeget om hvilken ungdomsuddannelse det er fra (HF, STX, HHX) Har spurgt min lærer ku... -
Essay ide
ForumindlægHej. Jeg skal til terminsprøve her i næste uge, og der starter vi med dansk skriftlig. Jeg har allerde valgt at jeg vil skrive en essay, da jeg bedre kan lide at gøre det. Men det jeg ikke kan finde ud af, er hvad jeg skal skrive om? Så jeg tænkte måske om i havde ideer? -
Ejection seat
ForumindlægVed en tur i ejection seat blev to piger udsat for en startacceleration på 47m/s*s...Stolen og pigerne havde tilsammen massen 140kgA) beregn størelsen af den resulterende kraft på stolen med pigerne, umidelbart efter at stolen blev sluppet.ved start påvirker hver af elastikkerne stolen med en kfr... -
Forklaring af differentiering
ForumindlægHej.. Har et lille problem med noget differentiering.. håber der er nogen der kan hjælpe. Har oplyst at en populations størrelse kan beskrives ved: N(t) = 200 / 1+19 * e ^ -0.1 * t Hvor t er større eller lig med 0 eller mindre eller lig med 100 Opgaven lyder at jeg skal gøre rede for at popul... -
Mat IT B facits (HTX)
ForumindlægHejsa derude, jeg har søgt lidt her inde og fundet frem til facits til nogle af de første opgaver i Mat IT B.Desværre lader det til at den tråd er død, og jeg skulle derfor høre som der var nogle der lå inde med resten af facits. Vi er nogle stykker fra min klasse der meget godt kunne tænke os li... -
historie
ForumindlægÆv, jeg ved allerede nu, at det er det helt forkerte emne jeg har valgt at skrive opgave om. Men jeg må jo bare få det bedste ud af det alligevel, men mit spørgsmål er, hvor meget ville I gå tilbage i historien, hvis i skulle redegøre for Danmark's besættelse? Altså jeg mener, ville i bare li... -
International handel / protektionisme
ForumindlægHey friends!!Jeg var syg i 2 uger da vi gennemgik denne del af pensum, så jeg håber I kan hjælpe mig med denne opgave! Det er en slags prøveeksamen, så det er rimeligt vigtigt!!Det drejer sig om International handel og protektionisme. Hvilke handelshindringer kan det enkelte land tage i anvendels... -
Fysikhjælp søges
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med denne fysikopgave? Opgaven forlyder: En klods med massen, m, bevæger sig mod venstre på et bord med ru overflade. Friktionskoefficienterne mellem klodsen og bordet betegnes med MY_k, MY_s. Klodsen rammer efter at have tilbagelagt strækningen, L, en fjede... -
Hvilken type stråling er baggrundsstråling
ForumindlægHej Jeg har en opgave om hvilken type stråling baggrundsstråling er. Altså om det er Alfa, Beta eller Gamma. Tak på forhånd -
indicis
ForumindlægHvad betyder indicis? -
Lysets spejling
ForumindlægHej\nJeg har fået et spørgsmål i en aflevering om lys, som lyder "er lysets spejlning størst fra luft til glas, eller fra glas til luft"\nSvaret må være enormt simpelt, men jeg kan simpelthen ikke finde svar på spørgsmålet i min fysikbog. Kan i hjælpe mig med et svar og en god forklarin... -
høj vedtagelse
Forumindlæghejsa! jeg skal svare på hvorfor en høj vedtagelse er vigtig for demokratiet. Men jeg ved ikke hvad en høj vedtagelse er... nolge der kan hjælpe:-) -
SOFIE
Forumindlægdu skulle vidst have nogle praktiske notater til afsætning a.. er du ikke sød og sende dem til min mail?? på forhånd tak;) -
forklaring..
Forumindlægspændetrøjeteorien hvad er det? -
indvandring
Forumindlæger der nogen der kender til de engslke problemer for indvandring? Hvis ja, kan i så evt. fortælle mig lidt om det grunlæggende? -
Eksamen
ForumindlægJeg er i gang med at lave en disposition til kemiske bindinger, men jeg har svært ved at komme i gang. Jeg starter med at fortælle om de forskellige bindingstyper, men hvad kan jeg så snakke om bagefter? det ville være rart med et hurtigt svar, da jeg snart skal til eksamen :) Tak på forhånd! -
grupperet/ikke grupperet
ForumindlægHvad er forskellen? evt eksempler? -
Størrelsesforholdet mellem humane celler og planteceller....
ForumindlægJa kort og godt, hvad er Størrelsesforholdet mellem humane celler og planteceller -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej alle i stuen. Jeg ville være meget taknemmelig hvis nogle gad hjælpe lidt. Har prøvet at oversætte, men er virkelig dårlig til det. :( Opsamling af sein, haben og verden. Helga og Werner har tidligere været arbejdere. Nu er de blevet pensionister. De har haft et hus og har i dag en leglighe... -
Enclosure
ForumindlægHejsa allesammen :) Jeg har lige et spørgsmål angående den industrielle revolution i England. Hvad er og betyder enclosure? Hvilken virkning har det haft på England?
