Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19821 til 19840 af 35409
-
sansynlighed og binomial
Forumindlæghejsa.. er der ikke nogen der lige kan hjælpe med en opgave det er sidste opgave i opgave 2:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdfer ikke sikker på mit svar..:) -
essay
ForumindlægHey drenge og piger :) jeg skal til dansk eksam i morgen og jeg ville gerne få afklaret om man i en essay kan skrive en indledning og en resumé på forhånd tak -
Døvens dør
ForumindlægJeg har valgt teksten "døvens dør" til dansk mundtlig eksamen, så jeg tænkte på om der ikke var nogen, der har lavet en analyse af den novelle. Er helt lost over hvordan jeg skal "åbne" teksten? -
Ølbrygning
ForumindlægHej, jeg skal op til NV-eksamen imorgen og er lidt i tvivl omkring hvad konsekvensen er for den endelige øl, hvis gæringsprocessen forløber forkert - altså at gærcellerne får den forkerte temperatur? Hvad sker der så med øllet? -
lineær programmering
ForumindlægHejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig.. -
biologi A niveau
ForumindlægVil høre om nogle sad inde med nogle noter til højniveau biologi eksamen, da de noter som ligger under biologi alle er til c niveau. Mvh Anders -
Funktion
ForumindlægNogen der lige kan hjælpe med følgende opgavesæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/nat2003-17-1.pdfOpgave 3.Det ligner da en lineær funktion... men hvad mener de medat bestemme kordinatsættet? Hvor mange skal der være ? -
Kort Funktion
ForumindlægHey!Se opgave 8 her http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdfHvordan skal man løse sådan en opgave? Har aldrig prøvet sådan en før.Tak for hjælpen -
sansynlighed
ForumindlægSidder fast i opgave 1 c - uden hjælpemidler. Nogle der har en ide om, hvordan man laver den?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/0082uh.pdf -
Eud tømrer
ForumindlægHej folkens jeg ville bare spørger jer om at jeg gerne vil have en eud men er bange for at jeg ikke kan få 02 i dansk og matematik men tror jeg kan det i eksamen -
aug 02
ForumindlægHey... er der en der kan hjælpe mig med opg 2 b i det her sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdfAltså bare en forklaring på hvodan den skal løses? -
Guanina og la muerte de Salcedo
ForumindlægSka til spansk eksamen og har ingen noter til disse to tekster.. GuaninaLa muerte de SalcedoSå er lidt på spanden :S er der nogen der kan hjælpe mig med nogle notater?Tak på forhånd.. -
Die Beschneidung - notehjælp
ForumindlægDie beschneidung af Bernhard Schlink er blevet oågivet til eksamen...men mine noter er ret tynde..og det er svært sprog...kan nogle hjælpe mig med guldkorn?? -
Substitution
ForumindlægHej :) Jeg skal (som mange andre) til eksamen her på mandag. Men jeg kan ikke finde ud af integration vha. substitution :( Er der nogen der kan hjælpe mig? evt. en lille guide til, hvordan man skal gribe en opgave af den slags an? :) -
Engelske ekstemporaltekster
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i engelsk og frygter ekstemporalteksten, som man trækker inde til selve eksaminationen, og tænkte på, om der er nogle herind, som har nogle liggende, som jeg kan øve mig på?Det ville være en stor hjælp - tak :) -
Differentialligninger
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med et delspørgsmål, skal nemlig op til skriftlig eksamen i næste uge. Det drejer sig om delspørgsmål 5 fra opgave 1 (se vedhæftede billede), Mange tak på forhånd! -
hjælp, plsss
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen snart, i samtidshistorie. vile lige spørge om der var nogen der kunne give mig nogle gode råd om til mundtlig eksamen.Det vil være til store hjælp..På forhånd tak..Med venlig hilsen Carina:) -
Mættet og umættet
ForumindlægHej, jeg er så heldig at skulle til eksamen i mundtlig kemi, men er lidt i tvivl om flg.: Hvornår (hvordan) kan man sige at et carbonhydrid er mættet eller umættet? Forstår ikke helt princippet i det der med mættet og umættet. -
historie opgaven
ForumindlægJeg skal i morgen til eksamen og skal bl.a. snakke cirka 5 min. om den historie opgave, jeg har udarbejdet.Hvordan skal jeg gøre det? Hvad er det vigtigt at sige? Har I nogle ideer?Tak på forhånd -
Debatindlæg genretræk
ForumindlægHej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.
