Søgning på: naturgeografi eksamen noter. Resultater: 19821 til 19840 af 46824
-
Hjælp atom
ForumindlægHeej :D skal til eksamen i overmorgen, mangler en dispositon om "Atomteori", nogen som har nogle gode råd til hvad jeg kunne fortælle om ? eller hvilke forsøg, der ville være gode at lave ? Har baggrundsviden, men er lidt lost :/ Nogen som vil hjælpe plz.. :) Skriv eller send mig en... -
Lineær funktion og funktion for tangenten
ForumindlægHej.. Er der en som er lidt hård til matematik. Så lige vil hjælpe mig lidt? Jeg har en hældning og en skæring, og nu skal jeg opstille en ligning for den lineære funktion. Det har jeg gjort... Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at forklare hvad jeg har gjort. Hvis der er en som lige vill... -
kilde kritik af artikel
Forumindlægjeg skal op til mundtligt historie imorgen som min sidste eksamen... mit emne er "The great depression" jeg sidder med en kilde der er trykket dagen efter børskrakket 1929, det er en artikel af New york times.... var desperat brug for hjælp til noget jeg kan sige om den, nogen der kan h... -
Kortfilm: Gråvejr, hvordan skal jeg gribe det an?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal som alle andre 9. klasser snart op til eksamen. Jeg trak kortfilm (why always me) som mit fordybelsesområde. Jeg har valgt filmen Gråvejr, fordi det var den eneste ikke dødkedelige film. Jeg skal lave synopsis til her på Tirsdag, men hvordan griber jeg d... -
Forberedelse til Geografi FSA 2010
ForumindlægHey derude :) Har været så heldig at trække geografi til eksamen. Jeg skal op onsdag vist nok. Har i nogle websites eller bøger der er gode at læse? Har været lidt på geografi-tjek og prøvet de der 2 prøve eksamener, man kan tag et eller andet sted. Fik 12 i dem begge, men vil gerne lige havd... -
analysering af en rap sang
Forumindlæghej :) jeg skal op til dansk eksame i rap sange/tekster, men jeg har ikke valgt nogen tekst endnu. og jeg ville høre om der er nogen af jer der kender nogle gode metoder til at analysere tekster. fx når man analysre et digt, men bare en måde til rap sange/tekster. håber i kan hjælpe mig:) -
HJÆÆLLLP DET HASTER VIRKELIG MEGET
ForumindlægHEJ ALLE JEG HAR EN 9.KLASSES EKSAMENS OPGAVE SOM JEG SKAL AFLEVERE PÅ TORSDAG 7.OKTOBER). JEG VIL HØRE, OM DER ER NOGEN SOM GERNE VILLE BRUGE 10 MINUTTER PÅ AT RETTE MIN STIL - JEG VIL BLIVE MEGAGLAD, HVIS DER ER NOGLE DER VIL BRUGE BARE 10.MIN PÅ AT RETTE DEN.!!! PÅ FORHÅND TUSINDE MILLIONE... -
Sengelejekomplikationer
ForumindlægHej alle sammen, står her og skal snart til eksamen, og skal kunne forklare hvad sengelejekomplikationer er, jeg har allerede nogle punkter, men er der nogen der kender flere punkter? - Tryksår. - Forstoppelse. - Respiration - pneumoni. - Urinvejene - blærebetændelse. - DVT. - Tab af muskel... -
Karakterer på jura ku
ForumindlægHej Jeg læser jura på første år på KU. Jeg har derfor været til eksamen i familie/arveret i januar. Der fik jeg 4 og mit spørgsmål er nu hvor meget betyder det i forhold til fremtidige studiejobs/jobs? Jeg har hørt at man helst skal over 7 hvis man skal gøre sig forhåbninger om først at fremmest... -
Matematik mundtlig spg:
Forumindlæghej, har lige nogle spørgsmål vedr. nogle matematiske spørgsmål til mundtlig eksamen: - Jeg skal indføre begrebet eksponentialfunktion og i den forbindelse komme ind på differentiation af eksponentialfunktioner. Den sidste del forstpr jeg ikke helt ift "differentiation af eksponentialfunkt... -
Kostvejleder opgave udfra case
ForumindlægHej med jer :) Jeg er ved og læse til kostvejleder hos at work skolen og skal til eksamen. I den forbindelse får vi en case, som man så skal besvare, som højst må fylde 4 sider. Er det nogen der har eller kender nogen der har besvaret sådan en case, som jeg må se. Bare til inspiration. :) -
rang
ForumindlægJeg har netop lige lagt mærke til at jeg er blevet forhøjet til adjunkt, hvordan kan det være? -
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads? -
Flabede brugere
ForumindlægHej jeg har været aktiv herinde på en anden bruger i noget tid. Jeg har ikke lyst til at den bliver sat i bås af andre brugere. Jeg synes at nogen brugere er rigtig tarvelige mod andre. Jeg tror folk som stygotius og justitia ikke forstår at vi mangler hjælp og ikke en besked som beskriver hvor ... -
Mit liv sværste spørgsmål
Forumindlæghej hvad er 1+1(er til examen) håber du kan hjælpe. -
Dokumentaren mellem fakta og fiktion
ForumindlægAndre der skrev essayet til studentereksamen i dag? Hvad var jeres hovedpointer/konklusion? Synes det var svært, da min pointerne i den første tekst nærmest var min hovedpointe. Tror jeg får misforstået emne. Hvad med jer? -
Tillykke folkeskole elever!
ForumindlægJa, nu var der en tråd der hyldede De nye Studenter, men det er da også på tide, at hylde os (tidl. folkeskole elver). Hurra! Tillykke! Men hvordan er det så gået i De forskellige eksamner? Jeg selv har været vidt omkring på karakter-skalaen. Vi starter i bunden: Dansk mdt: 2 F/K: 4 Engelsk mdt... -
Nye kategorier
ForumindlægHej, Jeg synes det ville være passende at oprette kategorierne: - Astronomi - Statik og styrkelære - Teknikfag (Proces- og levnedsmiddelteknik, Design og produktion, Byggeri og energi, kommunikation (?)) Er det mon noget, der kan holde? -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med at skrive en annonce på tysk , da jeg ikke så god til tysk har jeg førsøgt at skrive en annonce , Det vil være stort hjælp hvis i bare lige hurtig gerne vil rette. På Forhånd tak :) ps. Har den også på en dansk version, hvis det bliver for svært til at forstå ... -
Integralregning (stamfunktioner) basic hjælp pls
ForumindlægHej folkens - vi er lige begyndt på emnet integralregning og i den forbindelse arbejder vi med stamfunktioner. Jeg synes altid det forvirrende når man skal prøve at udregne disse omvendt altså når de allerede er differenteret og jeg skal udregne F'(x) Kan i hjælpe med opgave 3 eller nogle...
