Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 19881 til 19900 af 153151
-
Noter til "Der Ausreißer" af Peter Härtling
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med noter til den historie? -
Daniel Kehlmann - Kritik!
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kender denne historie????? Skal til eksamen i den i morgen..... -
om barnet og manden
ForumindlægEr der nogen historie om 'barnet og manden´? -
Et hurtigt spørgsmål;)
ForumindlægHvilken betydning har filosofien for mennesker og for historien? -
Regnehistorie
ForumindlægJeg skal bruge en regne historie med 3 spørgsmål -
Pierre Bourdieus og social kapital
ForumindlægHvad kan social kapital bruges til i historie -
Analyse af Generalen og marmeladefabrikken
ForumindlægEr der en, der har lavet en analyse til den historie og kan hjælpe mig? -
fjernedundervisning
ForumindlægHej. Er der nogen som har eller haft historie b på fjernedundervisning? -
Why I Left Collage Twice
ForumindlægNogen der ved hvilken genre denne historie er? -
hjælp
ForumindlægHer er opgaven. -
Mat.-hjælp please
ForumindlægHejVil meget gerne have hjælp til den her opgave TAKI et koordinatsystem med begyndelsespunkt o er punkterne A,B og C for alle tal t#0 bestemt ved vektorOA=(2t, -3t), vektorOB=(1+5t, 1+2t) og vektorOC=(1+3t, 1+4t).Beregn den værdi af t, for hvilken vektorOA er vinkelret på OB.Beregn en værdi af t... -
Essay?
ForumindlægHvad ert et essay skriv det ned til mig please.. Har en opgave... På forhånd tak -billal -
Er dette et Abstrakt (skrevet på dansk)
ForumindlægDenne rapport går ud på at redegøre for koffein, samt de andre sekundære indholdsstoffer i kaffe for at finde ud af hvilke fysiologiske virkninger disse stoffer har på den menneskelige krop. Samtidig analyseres kaffens historie i Danmark igennem opgaven med vægten specielt lagt på hvornår man be... -
fortolkning af H. C. Andersens, Mit livs Eventye
ForumindlægHvordan vil i fortolke denne: Mit Liv er et smukt Eventyr, saa rigt og lyksaligt! havde jeg, som Dreng, da jeg fattig og ene gik ud i Verden, mødt en mægtig Fee, og hun havde sagt: »vælg din Bane og dit Maal, og da, efter din Aands Udvikling, og som det fornuftigviis maa gaae til i denne Verden,... -
Dansk-Historieopgave: Ideer søges
ForumindlægHej Alle :D Om ikke andet end nogle få uger skal jeg til at skrive dansk-historieopgave, og jeg mangler noget inspiration til, hvad jeg skal skrive om. Jeg har tænkt på om jeg måske skulle skrive om "Den sidste Balkjole" af Herman Bang, men jeg er ikke helt sikker på hvad for noget hist... -
Hmm det giver da ikke mening?
ForumindlægHvorfor fungerede Tyskland på mange måder som det altid havde gjort? Under Nazismens indflydelse? De kunned a ikek bare kigge den anden vej mens krigene blev ført og jøderne drøbt osv.? ? -
Uni..
ForumindlægHej. Hvis jeg nu vil læse videre på uni og der f.eks. står at de specifikke krav er: dansk A mat B eng B hist B kan jeg så godt blive optaget, hvis min eksamenskarakterer ser sådan her ud? - de karakterer jeg skriver først er årskarakterer: skriftlig dansk: 4 mundt. dansk: 4 eksamen ... -
HJÆLP! PLEASE !
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål som lyder sådan her: * Er det rimeligt, at andre europæiske lande besætter et andet land ? også har jeg det her: Det har noget med Tjekkoslovakiet at gøre.. * Hvad er Charta 77 .? PLEASE HJÆÆLP ! Jeg har skrevet om Charta 77. Men vil lige se, om det er rigtigt.. -
Lige en smule hjælp.. Tak..
Forumindlæghejsa og på forhand tak.. Jeg har en opgave som jeg skal bruge lidt hjælp til.. håber du kan finde ud af den og hjælpe mig på vej.. Opgaven I en 0,0500 M vandig opløsning af myresyre måles pH ved 25 grader til at være 2,54. a)beregn protolysegraden for myresyre i opløsningen. b)beregn ud fra måli... -
diskuterende del ang. englands togterne
ForumindlægHej jeg skriver min dansk/historie opgave i øjeblikket, og skriver om de englands togte vikingerne foretog. Jeg har valgt at dele min problemformulering op i tre dele: redegørende, analyserende og diskuterende.. Den analyserende og redegørende har jeg okay styr på, mens den diskuterende er jeg ik...
