Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 19901 til 19920 af 35989
-
Matematik hjælp!
Forumindlæghej jeg skal snart op i skriftlig matematik, og tænkte på om nogen af jer kender en side hvor man kan øve mat. på 1.g niveau??? På forhånd tak :) -
dilemma
ForumindlægJeg skal op i årsprøve i morgen, men problemet er, at jeg også skal til lægen med noget meget vigtigt. Lægen skal snart rejse og han har derfor ikke tid andre dage, så nu er jeg i et dilemma!Skal jeg aflyse årsprøven?Der sker vel ikke noget, hvis man ikke kommer til et årsprøve, vi har jo fået vo... -
Notatpapir
Forumindlæghar nu været til to eksamener, hvor læren ved afslutningen har bedt om mine notatpairer, har tænkt på om disse egentlig indgår i bedømmelsen? -
Kaffe
ForumindlægHvilken kaffe synes i smager bedst? -
tips til FSA i mat.
ForumindlægHalløjjeg skal op i FSA mundtlig matematik her onsdag, og er lidt uviden (dårligt informeret) omkring det.Så håber nogle vil svare på mine spørgsmål!Hvad skal man egentligt læse op? (synes ikke man kan læse vores pensum, det sådan opgaver!)Hvordan foregår det helt præcistLigger de vægt på noget s... -
romantikken?
ForumindlægHej.Hvornår var romantikken født og indtil hvornår...Jeg har set på to forskellige hjemmesider at den var fra 1800 - 1820, men på den anden hjemmeside står der at den var fra 1830 - 1870. Det forvirrer mig.Hvad med den tekst, der blev skrevet efter denne periode, handler den ikke om ramantik? Hj... -
studenter roser
Forumindlæghey allesammenvar lige lidt i tvivl om hvilken dag det plejer at være som man giver de studerende en rose/roser..er det den dag den bliver student, ellers først til translokation? -
differentialligning - omskrivning
Forumindlæghej, jeg skal finde en løsning til dy/dx = b - ay integralet af(1 / b - ay)dy = - 1/a*Ln|b - ay| jeg har prøvet at udregne ^ (integration ved subst.) men måtte desværre give op. er der nogen der ved hvordan man gør? -
Folkeskolen/Gymnasiet?
ForumindlægHej.. Mange mener at det nemt, at score nogle gode karakterer i folkeskolen. Det er nok sandt. Mit nuværende gennemsnit, ligger normalt, 8,7.Jeg forventer, og håber på at komme op på 9-tallet i gymnasiet.Er det muligt? - Det er det joeh nok, hvis man knokler for det.. Men sys bar' der mange d... -
Medicinstudiet læsetimer?
ForumindlægEr det normalt at læse 12 timer om dagen op til en eksamensperiode? :-S -
Syre,Base & Basiske.
ForumindlægHej , jeg skal op i fysik og kemi imorgen, det der 9 klasse. Hvis jeg kommer op i Syre, Base eller det basiske, Hvad skal jeg sige ? .. jeg er helt blank.. ved ikke hvad jeg skal sige ? og hva jegskal starte,med + evt. har i nogle gode ideer, til forsøg ? På forhånd tak :D -
Er det snyd??????
Forumindlæger det snyd, hvis jeg skriver en stil og for en anden til at rette den.???Håber nogen har tid til at svare !!!:D -
Hvad er AT
ForumindlægEfter ferien skal vi have vores første AT-forløb. Er der nogen der vil give en forklaring på, hvad dette AT-forløb går ud på? Vi har fået af vide, at vi skal lave en opgave, der inkluderer to fag. Vælger man selv sin fagsammensætning, eller bestemmer lærerne det? (Jeg er 1.g'er hvis nogen sku... -
Forklar tyngdekraften??
ForumindlægEr lidt i tvivl om den her? -
Årskarakters betydning
ForumindlægHej alle Der er en lille ting jeg er blevet i tvivl om. Jeg går på STX og har lige været oppe i fysik og fik et 10-tal, min årskarakter lå på et 7-tal. Mit gennemsnit i fysik vil blive regnet ud fra begge karakter, ikke sandt ? Men det jeg så tænker på er de fag jeg f.eks. har på A-niveau. Altså ... -
Gode links til dansk
ForumindlægOrdbøger Online retskrivningsordbog fra Dansk Sprognævn Ordbog over det danske sprog fra 1700-1950 (Rigtig god til ældre dansk litteratur) Idiomordbog - Gratis ordbog over faste vendinger (talesprog) i det danske sprog. Skriftlig dansk Klassiske fejl i skriftlig dansk - Viby Gymnasium og HF Gr... -
Fysik/kemi FSA
ForumindlægEr der nogen, der har været til den mundtlige prøve i F/K som kan forklare, hvordan det foregår, og hvordan det gik? Tak :) -
Oversættelse
ForumindlægSidder midt i en oversættelse af noget spansk og er gået i stå her. Spanierne kan godt lide at danse og de holder mange fester; og de går mere ud Jeg er nået så langt her Los Españoles gustan bailar; y tiene muchas fiesta y van.... -
nSpire problem (MHT til Regression resultat, a-værdi)
ForumindlægHej og goddag! Jeg sidder med nyeste version a nSpire, og er i gang med at lave en Eksponentiel Regression, problemet opstår når jeg skal have min a og b værdi. Min a værdi kommet med et resultalt som lyder: 7.82629E-90... Som rigtig skulle være 30.11... Dette problem har jeg prøve at søge på, m... -
Separation af dy/dx
ForumindlægHejsa, Jeg er ved at lave en opgave defineret på denne måde: Bestem via separation af de variable forskriften for den partikulære løsning til differentialløsningen, hvis graf går igennem punktet Q (1,3) dy/dx = (y+2)/(-2*sqrtx) Jeg starter med at separere: (1/(y+2))*dy = (1/(-2*sqrtx))dx (1...
