Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19921 til 19940 af 36005
-
Bestem hastighed ud fra graf
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med en aflevering hvor jeg skal bestem de tidspunkter, hvor hastigheden er 8 m/s ud fra den vedhæftede graft? hvordan bærer jeg mig ad med dette? Har på fornemmelesen at det er ret simpelt, men det er simpelthen så mange har siden jeg har haft matematik. mvh -
Darwin og Lamarck
ForumindlægHvad er forskellen på Darwin og Lamarcks evolutionsteorier?! -
Vigtigt spg. TRICARBOXYLSYRE
ForumindlægHej, er der nogen der først og fremmest kan forklare mig hvad en tricarboxylsyre er. og hjælpe med at løse opgaven: Skriv strukturformlen for den simpleste tricarboxylsyre? Tak på forhånd -
Kortfilm - Synopsis !
ForumindlægNogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer? :) Eller hvis nogen har analyseret kortfilmen, så vil gerne se på den til inspiration. På forhånd tak. -
eu hjælp til opgave
Forumindlæghej jeg kan simpelhent ikke finde på noget at skrive oomkring eu og problem formulerigen står det meget skidt med håber på lidt hjælp ;) eller inspiration -
Nem opgave i VEKTOR
ForumindlægOpgaven skal løses uden at indføre koordinater ! Der er givet to punkter A og B. Afstanden mellem A og B er 5. Punkterne C og D er fastlagt ved, at ->BC = ½->AB + ->^AB og ->CD = ½->^AB (minus) ->AB (NB ->AB betyder vektor AB) a) Bestem den eksakte værdi af læng... -
Hvordan bruger man "Historisk læsning" i dansk?
ForumindlægHej, Hvordan bruger man "Historisk læsning i dansk"? Tak -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Hjælp til bilen :)
ForumindlægHej folkens. Jeg fik mit kørekort for ca. 2 måneder siden, og løber umiddelbart stadig ind i småproblemer, som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Her forleden skulle min veninde og jeg en tur op af en meget stejl bakke i en P-kælder. Jeg skiftede selvfølgelig til 1. gear og det hele kørte fint... -
differentialligninger
ForumindlægJeg benytter min lommeregner, TI-89, til at løse den her opgave. Se vedhæftede fil a) Den er jeg rimelig sikker på er rigtig. Jeg får den til at give r (t) = 0,017(0,97531)t b) Her er jeg i tvivl. Mit facit bliver lidt mærkeligt. Jeg får N(t) = 2,22637E297 * (4,78357E-296)(0,97531) Det sidste led... -
Hvad er showing og telling, og i hvilken sammenhæng bruges de?
ForumindlægEr der ikke nogen, der kan fortælle mig, hvad showing og telling er? Jeg vil vide, præcist, hvad det er, så det må gerne forklares med eksempler og detajler. Jeg vil også gerne vide i vide, hvilken sammenhæng man bruger dem i.... Jeg mener, man bruger de to begreber i forbindelse af analyser af n... -
skr. Mat
ForumindlægHej , jeg har været oppe i skr. mat idag. jeg er meget nervøs for min karakter. fordi det værste er at jeg har nogle rigtig formler, men så har jeg åbenbart regnede dem forkert, det fandt jeg ud af da jeg efter eksamen blev spurgt af de andre elever hvad vi gjorde og hvilke resultater, vi fik på... -
AT - DYBDEHERMENEUTISK PSYKOLOGI
ForumindlægHvad er dybdehermeneutisk psykologi ?? -
Eksamen Kemi A - HJÆLP!
ForumindlægHej :D Jeg sidder lige med 2 spørgsmål, som jeg håber nogle andre kan svare på :-D Hvad er uorganiske reaktioner? Og kan man lave andre forsøg med reodx end en redoxtitrering? Tak på forhånd! -
1.HF, Gennemsnit
ForumindlægHej,, jeg er bange for at jeg ikke kommer videre til 2.hf, da man skal have et gennemsnit på 2 jeg har været oppe i alle eksamer i år, mat mundtlig & skr, naturvidenskab, og praktisk / musisk fag jeg fik 2 i mit valgfag, men jeg dumpede mat mundtligt & naturfag :S.. skr mat regner jeg med... -
metoder?
ForumindlægHvilke metoder bruger man i historie og idræt ? og hvad kan jeg fortælle om det til AT-eksamen Tak på forhånd -
Denitrifikanter/nitrifikanter??
ForumindlægHeey Hvad betyder denitrifikanter?? og hvad betyder nitrifikanter?? -
Hjææælp til synopsis om fattigdom og ulighed
ForumindlægHej allesammen Vi har trukket et udvalg af tekster om fattigdom og ulighed i Danmark og skal på 24 timer lave en synopsis på baggrund af disse. Vi kunne virkelig godt bruge lidt forslag til en teori og eller model, vi kunne bruge og lidt generel vejledning til, om problemformuleringen er okay. ... -
Eksamen - hvordan
ForumindlægHvordan er det nu lige, at det kommer til at foregå? Vores lærer har udleveret os nogle 'spørgsmål' (24 stk.), som censor har godkendt. Er det så ét af de spg. vi kommer op i eller hvorledes? -
hvad er snorkraft ?
ForumindlægHvad er definitionen på snor kraft og hvad indbære det? Jeg har trukket et emne der hedder kraner til min prøve på 2 år. Hvis du ved det? HAR du så et link eller en kilde på det ? på forhånd tak for hjælpen
