Søgning på: afsætning eksamen 2009. Resultater: 19941 til 19960 af 36437
-
Access
ForumindlægHey.. Kan man gøre et eller andet smart hvor Access selv regner alderen ud når man har indtastet Cpr.nr.?? Dette ville være en kæmpe hjælp hvis nogle ved det, da jeg skal til eksamen i det. :) -
9. klasses trykt reklame i mundtlig dansk.
ForumindlægHej, jeg har trukket temaet (Fristelse - trykt reklame) til mundtlig dansk eksamen. Nogle som kunne have nogle idder til en trykt reklame? -
Hjælp
ForumindlægHvordan læser man bedst op til eksamen i følgende fag. Dansk A (Mundtligt) Samfundsfag (Mundtligt) Matematik A (Mundtligt) EP -
eksamensæt matematik 2013
ForumindlægDer er ikke nogle af jer der ligger inde med papir sættet fra eksamen maj 2013 folkeskole vel? Venligst lili. -
Salte og opløselighed
ForumindlægJeg skal til eksamen i Kemi C og kunne godt bruge nogle gode fif eller pointe til de forskellige bilag. Hvad vil være godt at komme ind på i Salte og opløselighed? -
Hjælp det haster :-(
ForumindlægHej søde mennesker! Jeg har fysik eksam på tirsdag folkeskole. og derfor ville jeg gerne have styr på hvad Magnetisme er ? og hvordan laver jeg forsøget ? -
prøveoplæg
ForumindlægHej jeg har Eksamen i 9 klasse og har trukket fordybelses emnet treknatsdrama. Jeg har rigtig svært ved at finde et prøveoplæg så nogen ideer? -
Terminsprøver, opgaven fra året før?
ForumindlægEr terminsprøver nogle man hiver frem for året før, så hvis jeg skal til terminsprøve 2014, er jeg så sikker på træffe den de lavet i 13 til eksamen? -
Hjælp til at vælge emne.
ForumindlægJeg har trukket lyd i fortællinger til eksamen, og har ingen ide om hvad jeg skal finde. Så kan i please komme med nogle ideer? -
sakkariders blandbarhed
ForumindlægSkal snakke om sakkariders blandbarhed til kemi eksamen. Med ved intet om det, en der kan hjælpe med noget basic information? -
Bevis
ForumindlægHej. Jeg skal til en mundtlig Matematik eksamen her den 9 Juni. Jeg skal lave et bevis for to-punktsformlen, er der nogle som eventuelt kunne vise mig et bevis, det er for en eksponentialfunktionen -
englesk
Forumindlæghvem er ved at hvilken skriftlig opgaver var kommet i englesk ( D ) eksamen i sidste år ?? er der nogen huske det ?? påhånden tak -
Eksplicit eller implicit
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på, om eventyret Fyrtøjet er skrevet i en eksplicit eller implicit alvidende fortæller? Skal op til eksamen i morgen... -
"nye udfordringer" af mette vedsø
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen næste uge og er i tvivl om hvad de mener med "andemor" og hvad har anden at gøre med teksten -
Genemsnit - 10 klasse
ForumindlægPrøver at finde en god 10 klasse, men kan ikke finde en oversigt over hvad de enkelte 10 klasser for i genemsnit i afgangsprøven/eksamen?:) -
Pladegrænser
ForumindlægJeg har dette spørgsmål, som jeg skal svare på til min geografi eksamen. "Hvorfor kan det være farligt at bo ved en pladerand?" -
mangler et essay om gys/thriller noget i den genre :/
Forumindlægkunne være rigtig lækkert hvis der en der har en gyser/thriller essay til at ligge så vil jeg gerne have den, er på røven skal til eksamen om 2 dage:( -
KEMI - MATHON HJÆLP
Forumindlægmathon, kan du hjælpe med en eksameeeen???? også nogle gode råd til en slags kemi, fysik og celle-biologi eksamen, er det bare øve sæt? -
Digt-Analyse af Anorexic by Eavan Boland
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at lave et digt analyse på dette poem af Eavan Boland. Det er til min AT eksame - så det skal helst være på dansk analysen. :-) -
Mundtlig Matematik - 9 Klasse
ForumindlægJeg skal snart op til eksamen, og jeg tænkte, er den nogen der har trukket mundlig matematik til folkeskolens afgangseksame og hvis i har, hvordan hår det gået?
