Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19941 til 19960 af 132899
-
Væksthastighed, Vejen til Matematik B2, Opgave 154, Side 161, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægEn stor Volvo og en mindre Folkevogn stiller op til hastighedsprøve. De to bilers tilbagelagte vej som funktion af tiden t i sekunder tænkes givet ved Volvo: s1 = 1,5 * t2 Folkevogn: s2 = 1,0 * t2 a) Bestem hver for af de to biler en forskrift for hastigheden v som fu... -
Mangler en eksamenskarakter
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har lige fået mit eksamensbevis, men jeg synes der mangler en karakter. Jeg har altid haft den opfattelse at hvis man har 5 A fag skal man op til 13 eksamener og op til en skriftlig eksamen i alle sine A fag (undtaget historie), men jeg har 12 eksamenskarakterer og mangler... -
Musik eksamen STX C niveau
ForumindlægHej Jeg skal op i musik, derforn vil jeg høre om der er andre der erfaring med eksamen. Jeg er bekendt med eksamensformen, men er meget i tvivl om hvor meget man bliver spurgt om. Kunne virkelig godt tænke mig nogen inputs for nogen der allerede har været oppe Tak på forhånd -
matematik hjælp!! hvorfor skærer de kun et sted?
Forumindlægy = -½x + 3 y = 2x – 5 Argumenter hvorfor de kun én gang? -
Hjælp matematik (blækregning) :D
ForumindlægHej har virkelig brug for hjælp til opgave 4:D 2 og 3 i opgave 4 :D Håber i kan hjækpe -
Hjælp matematik! > funktioner
Forumindlægen funktion f er bestemt ved f(x)=x2 bestem en ligning for tangenten t til grafen for f i punktet P(2,4). Har fået ligningen til at være y=4x-4. og det passer også med at det er en tangent i punktet (2,4) men så. Bestem en ligning for den tangent til grafen for f, der står vinkelret på t Da lin... -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
før dansk skr. eksamen
Forumindlæghej... jeg opretter denne tråd for at alle 3'gere på stx, lige kan give hianden de sidste råd for forberedelse osv. inden vi skal til dansk eksamen i moregn :P skriv hvis i har nogle fede analysemodeller eller hjemmesider man kan få glæde af at læse igennem før man sidder og sveder imorge... -
Hjælp til selvstudie. VØ opgavesamling Niv B
ForumindlægHej SP Jeg er hoppet ind på et hhx-forløb lidt senere end normalt, og har derfor misset gennemgangen af kapitel 11,12,13 i Virksomhedsøkonomi. Derfor ville jeg rigtig gerne høre, om i kunne hjælpe mig med at skaffe løsninger til disse kapitler - så jeg kunne lave opgaverne og selv checke de... -
Dansk eksamen, SPØRGSMÅL!
ForumindlægHejsa alle. I dag har jeg lige været oppe til dansk eksamen, 3g, og fik 10. Men problemet er, at jeg trak et digt af Tom Kristensen, Et blomstrende slagsmaal, som vi engang havde arbejdet lidt med i klassen, men den stod IKKE på pesumlisten. Min oprindelige lære er sygemeldt, så hun var ikke min... -
Noget eksamen i morgen
ForumindlægHej. Jeg har min 24 mins eksamen i morgen på C. Men det jeg er i tvivl om, er nok sådan meget hvor meget de har af forventninger til teori ? Det jeg mener, er hvor teorien er teori ? F.eks. hvis vi nu er i social psykologi, og har noget om grupper. Ville det så være teori at snakke om, om gruppen... -
Eksamen spørgsmål Nr. 1
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Hjælp til skriftlige dansk eksamen 2008
ForumindlægHej!!!!! Er det nogen af jer der har lavet eksamensopgave i dansk i 2008, og ved hvad det går ud på?? -
Skriftlig samf eksamen
ForumindlægHey kommende studenter! Jeg er sikkert ikke den eneste der skal op på onsdag, så jeg synes vi skal dele nolge tips herinde. Hvad er godt at have med ind ? Og hvilke emner tror I det bliver? Jeg tror eksempelvis at vi kommer op i noget med Rusland eller noget med ISID. -
Eksamen i historie - kilder
ForumindlægNu er kildeanalyse ikke noget af det vi har brugt mest tid på i min gymnasietid (desværre for os som skal op i det). så er der nogle her som har nogle gode "redskaber" i arbejdet med en historisk kilde?? -
Hjælp eksame identitet og roller
ForumindlægHej allesammen er der nogen der kender en gode novelle som har temaet identiet og roller?? På forhånden tak :) håber nogen kan hjælpe.. meget vigtigt -
Spørgsmål vedrørende dansk eksamen
ForumindlægEr det rigtigt at jeg har ca. 7-10 min at analysere min tekst grundigt, fortolkning og perspektivering osv. + læse mit oplæsningsstykke? - og kan man kan vælge at læse et stykke op fra sit eget prøveoplæg? Hvordan forgår det så efterfølgende? Hvad vil lærer og censor snakke om? -
Skr. dansk eksamen på HHx
ForumindlægHej alle HHx'ere, Hvordan gik det idag? Hvilken opgave valgte i? Jeg valgte nr. 1 (den om malerierne), synes ikke rigtig der var nogle som sagde mig noget, desværre :-( -
Energi - fysik/kemi eksamen
ForumindlægEr der nogen, som har en disposition, eller et udkast til energi? SKal op i fysik/kemi på onsdag, og har virkelig brug for en disopsition. Mvh. Cecilie -
Eksamen i folkeskole 2
ForumindlægOkaij, jeg skal op om en 2 timer nu. nogle der kan give nogle gode råd til, hvordan man skal udnytte sin forberedelses tid? tak på forhånd :D
