Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19961 til 19980 af 42009
-
Reinigung - pointe?
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket den tyske tekst Reinigung af Clifford Tjiok. Jeg ville høre, om andre har læst teksten og kunne forklare mig pointen? Jeg forstår ikke helt, hvad der sker til sidst nemlig. På forhånd tak :-) -
Oversættelse
ForumindlægHej! Jeg har en tysk oversættelse på ca. 170 ord jeg gerne vil have rettet igennem inden aflevering. Er der nogen der hurtigt vil tage et kig på den? Ville være en stor hjælp. På forhånd tak. :-) -
Im Schulspiegel
ForumindlægEr der nogle som vil fortælle mig om de forskellige "Roller" i fx klassen? altså emo/gothie trendy/stræberen, hvis I forstår... og så på tysk bare :) skal bruges i min fremlæggelse -
HJÆLP til Der Freispruch
ForumindlægHej! jeg har fået til opgave at svare på nogle spørgsmål (på tysk) udfra titlen "Der Freispruch" af Claudia Rusch. Nogen der ligger inde med en analyse eller andet brugbart? tak! -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægHej håber nogle vil kigge kort på dette og rette det igennem inden det skal afleveres i morgen kl. 8! Det der står med kursiv er dansk og det andet er den tyske oversættelse -
Hjælp
ForumindlægHej alle Jeg ville høre, om nogen af jer ved, hvordan man skriver Sørens far på tysk. Sætningen lyder: Søren far har ingen penge. Hilsen Camilla -
Det danske ved danskerne - hjælp :))
Forumindlæg1) Hvordan opfatter danskerne tyskerne, svenskerne, nordmændene og andre nabofolk? (Postive og negative træk) 2) Hvordan opfatter danskerne sig selv? (Positive og negative træk) Tusind tak! -
hjælp
ForumindlægHej Når jeg gerne vil sige 'det er' på tysk, og hvor jeg ikke hentyder til 'det' som en bestemt ting med et køn, skal jeg så bruge das, die, der eller ingen af dem? Er der nogen der kan hjælpe? -
Sygeeksamen
ForumindlægHej jeg går i 9. Og jeg skal til sygeeksame i tysk. Da jeg ikke har færdiggjorde alle mine eksamener betyder dette at jeg ikke kan komme ind på et gymnasie? Eller er der undtagelser for sygeeksame :)) -
Indirekte eller direkte objekt
ForumindlægLigesom man på tysk siger "es gefällt mir", sætter man så firkant (for indirekte objekt) under 'mig' i "det behager mig"? -
treårskrigen
Forumindlæghej, jeg har brug for hjælp til en opgave jeg skal aflevere imorgen, så plz svar hurtigt ;) hvordan vandt danmark treårskrigen selvom Preussen og Østrig fik hjælp af det tyske forbund? PS, alle niveauer -
hvordan bøjer man båd????
ForumindlægJeg skal oversætte på til tysk og i dette tilfælde bruger jeg "boot" jeg prøver at søge bøjelsen op men kan simpelthen ikke finde den! nogle der kunne fortælle hvordan den bøjes i flertal? -
Sætning
ForumindlægHvordan ville man på tysk sige: Brinkmann synes, at hun minder ham om Emily. Ville det være korrekt at sige: Brinkmann findet, dass sie ihn an Emily erinnert. -
Jeg tuder - helt seriøst`- hjælp
ForumindlægHej allesammen , ja min overskrift lyder korrekt. Hver gang vi får en opgave for ender jeg med at lave den allesidste dag , og nogen kan jeg være oppe til klokken lort om natten. - ville seriøst ud af det her , kan i hjælpe mig? -Har i selv haft det sådan? Jeg er meget god i skolen, men det er ba... -
Hjælp til start og slutning på en "Erindring"!
ForumindlægHej, jeg er en pige der første gang er i gang med, at skrive en "erindring". Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte min stil, og hvordan jeg skal slutte den! Den handler om en ferie på to forskellige steder. Først i Norge og derefter ved Gardasøen. I kan lige høre lidt jeg har skrevet i... -
stylistic analysis
ForumindlægHej... Vil nogen muligvis hjælpe mig lidt med en "stylistic analysis" af disse 15 linjer fra første kapitel af The Golden compass. Altså i forhold til høj/lav stil, ordvalg, sætningsopbygning, lixtal, ordklasser...osv Jeg vil mene det er høj stil? TAK It was a large room, with an ova... -
Rettelse af 300 ords tekst
ForumindlægHello! Jeg ville høre om der var en kompetent person der ville ryde de værste bummerter af vejen i min tekst, mange hilsner Jens: London, 28th december Dear Mary How disappointed it was to visit London again after so many years. I am sure that London is competing with Rome for being the mo... -
Hjælp mig er FORVIRRET!
ForumindlægHej alle sammen, Jeg vil tale lidt om min lærer og hendes karakter. Min dansklærer gir desværrer ikke gode karakter som jeg forventer, men istedet dårlige som jeg ikke fortjener. Det kan godt være jeg ikke er meget god, men ikke så dårlig at jeg får 4 i en dansk stil og er aktiv!. Engang sagde h... -
Dårlig opførsel fra Stygotius og rakijovic
ForumindlægMan skal ikke søge længe før man ser de såkaldte professorer lægge på lur i lektieforummet. Ser meget stærke tegn på Asperger Syndom fra dem begge. Enten det, eller de opfører sig bare i bund og grund uacceptabelt. Det er dybt deprimerende at se dem nedgøre folkeskole elever, som bare søger eft... -
Elvis Presley
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om Elvis presley, så jeg har selvfølgelig skrevet noter til det. Så jeg ville bare lige spørge om der nogen der ville læse den igennem/rette. Så det giver mening? Jeg er ordblind, så jeg har det ret svært. Teksten: Hvem er Elvis Presley? Elvis Presley kom fra meget ...
