Studievejledning

Eksamensbevis

23. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)
Kan man finde sit eksamensbevis på nettet. Jeg skal have lavet en ansøgnig, og vil gerne gøre det elektronisk.

Svar #1
23. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)

Specifikt er det tale om et stx eksamensbevis.

Brugbart svar (2)

Svar #2
23. juni 2008 af Daniel TA (Slettet)

Taler du om en ansøgning på optagelse.dk?

Svar #3
23. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)

Ja.

Brugbart svar (1)

Svar #4
23. juni 2008 af Daniel TA (Slettet)

Så vidt jeg ved, så skal du printe ansøgningen ud til sidst og sende den pr. brev.
Det er jeg i hvert fald nået frem til.

Svar #5
23. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)

#4 Har du brugt digital signatur?

Brugbart svar (1)

Svar #6
23. juni 2008 af Daniel TA (Slettet)

Nej. Det har jeg ikke. Men det er måske derfor.

Svar #7
23. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)

#6 Det tror jeg. Jeg venter et brev fra TDC i morgen, med en kode til et digitalt signatur. Så jeg regner med at det kan gøres digitalt, da det vel er hele idéen med digital signatur.

Svar #8
23. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)

Nogen som kan svarer på #0?

Brugbart svar (1)

Svar #9
23. juni 2008 af esverris (Slettet)

"Hvis du søger på baggrund af dette års gymnasiale eksaminer skal skolen først have indberettet eksamensresultatet til eksamensdatabasen.
Når oplysningerne bliver tilgængelig, sendes der besked pr. e-mail"

Brugbart svar (1)

Svar #10
23. juni 2008 af MiaMette (Slettet)

Jeg har digital signatur og det ser ud til at virke (har skimmet), bortset fra at mit eksamensbevis ikke er i databasen endnu. Jeg har først min sidste eksamen i morgen, så måske er det derfor.

Men jo, du har vel jf. #7 sendt en email og bekræftet den, så skulle der gerne ligge et brev i morgen. Det er faktisk ikke så slemt (heller ikke med linux) og man kan se sin patienthistorie :)

Brugbart svar (1)

Svar #11
23. juni 2008 af MiaMette (Slettet)

... selvfølgelig ikke på optagelse.dk.

Brugbart svar (1)

Svar #12
23. juni 2008 af MiaMette (Slettet)

Der står i øvrigt, at det kun er eksamensbeviser fra 2004 og frem, der findes i databasen. Jeg tror, dem for i år kommer op senere.

Svar #13
24. juni 2008 af Mandelbrot (Slettet)

Du har helt ret. Når man logger ind med digital signatur på optagelse.dk, finder siden automatisk ens eksamensbevis, og man kan selv gå ind og se den.

Brugbart svar (1)

Svar #14
24. juni 2009 af Ofeylingo (Slettet)

hvordan kan man se den? Jeg har nemlig også digital signatur og har udfyldt alt på optagelse.dk men syns ik mit eksamensbevis er nogle steder, og jeg blev færdig i mandags :S


Brugbart svar (1)

Svar #15
24. juni 2009 af allan_sim

#14.

Skolen skal først levere det til optagelse.dk. Det skal du ikke forvente sker, før skoleåret er formelt afsluttet med translokationen.


Brugbart svar (1)

Svar #16
25. juni 2009 af Ofeylingo (Slettet)

Ifølge min inspektør, skulle alt være lagt ind på databasen, men jeg kan ik se hvor det står nogle steder :S

Skal det da stå et eller andet sted på optagelse.dk at ens eksamensbevis er vedhæftet eller hvordan?

Er lidt bekymret og i mega dårlig situation, da jeg skal på ferie lørdag morgen, så kan seeenest få det hele sendt imorn aften :/


Brugbart svar (1)

Svar #17
07. april 2010 af Ssztuk (Slettet)

Jeg undskylder at bringe et gammelt emne op igen, men da denne side er det første resultat på google, synes jeg lige at jeg ville tilføje:

Direkte link til eksamensbevis på nettet, ved login med digital signatur:
https://www.eksamensdatabasen.dk/poly/


Skriv et svar til: Eksamensbevis

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.