Engelsk

Food with feeling by Nicola Barker

04. maj 2014 af 3gSTX (Slettet) - Niveau: A-niveau

Kloge mennesker

Sidder med noget af en bunke af lektier og afleveringer.

Hvad skal i ha' for at skrive min engelsk stil til et 7 eller 10-tal? Til senest onsdag i denne uge. 

En del af opgaven skal fokusere på starten og billedsprog (900-1200 ord)

Vh en presset mand

Brugbart svar (0)

Svar #1
04. maj 2014 af Andersen11 (Slettet)

Det er meningen, at du selv laver dine lektier. Studieportalen er ikke en bestillingscentral for færdige opgaver. Du kan stille konkrete spørgsmål i forbindelse med ord og vendinger, du er i tvivl om.

Svar #2
04. maj 2014 af 3gSTX (Slettet)

Teksten her

Brugbart svar (0)

Svar #3

"Teksten her"? Hvad mener du?

Svar #4

Ja, men som du kan se, så vil jeg ikke lave stilen selv. Hvis nogen ønsker at hjælpe mig, da betaler jeg da også for det, hvilket efter min mening er fair and square. Mit spørgsmål henvender sig ikke til dem som ikke ønsker at hjælpe. Disse personer kan jeg godt forstå, men, at du har behov for at svare, hvis du ikke har noget konstruktivt at sige, er mig en gåde. 

Brugbart svar (0)

Svar #5

Genlæs #1. Det er ikke fair and square at snyde sig til sine lektier. Sæt dig ind i betingelserne for at bruge Studieportalen, før du går i gang.

Svar #6

Hvis jeg går ned og køber et par løbesko til 1200 i stedet for at løbe uden og da gennemfører en 5 km 3 minutter hurtigere end normalt, vil det da være at snyde sig til de 3 minutter?

Brugbart svar (0)

Svar #7

Ja, det er det, hvis reglerne siger, at du ikke må bruge løbesko. Kom hellere i gang med at skrive din stil.

Svar #8

Reglerne siger ikke, at du ikke må købe en stil af en anden person. Man må til gendgæld ikke udgive sig for at have skrevet den, men hvis dette udelades, da er den regel ikke overtrådt. Herefter fås en fuldmagt af den hjælpende person til, at jeg har lov til at aflevere hans værk. Bum skumfidus tjuhej.

Brugbart svar (0)

Svar #9

Dine forsøg på at retfærdiggøre dit ønske om at snyde er mildest talt ynkværdige.

Svar #10

Nej det er faktuelle og realistiske omstændigheder indenfor reglementents rammer

Skriv et svar til: Food with feeling by Nicola Barker

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.