Studievejledning

DHO dumpe

06. juni 2014 af HOTLAGGEST (Slettet)

Hej ville lige spørge om hvis man du får 00 i sin dho skal man så gå 1g om igen ?

Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juni 2014 af KitlerKat (Slettet)

Ud fra hvad jeg ved, kan man ikke gå videre til 2.g, med mindre man består sin DHO :-) 

Brugbart svar (0)

Svar #2
06. juni 2014 af ukdt21 (Slettet)

Jeg mener, at man rykker op i 2.g, selvom man ikke har bestået.

Hvis man ikke afleverer en DHO, kan man ikke rykke op.

Jeg er ikke 100% sikker om det er sådan på alle gymnasier.

Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juni 2014 af cornpop (Slettet)

Jeg mener også ukdt21 har ret, har aldrig hørt om nogen der ikke rykkede op i 2.g, hvis DHO'en blev dumpet.. Du kan jo også godt blive student, selvom du f.eks. får 00 i SRP. Det handler om det samlede gennemsnit og det skal selvfølgelig være over 2.0 for at blive student. 
Du kan derimod blive nægtet at rykke op i 2.g (eller 3.g for den sags skyld)  hvis dit gennemsnit er under 2.0.

Brugbart svar (0)

Svar #4
23. juni 2014 af momeibrahim (Slettet)

Jeg mener også ukdt21 har ret, har aldrig hørt om nogen der ikke rykkede op i 2.g, hvis DHO'en blev dumpet.. Du kan jo også godt blive student, selvom du f.eks. får 00 i SRP. Det handler om det samlede gennemsnit og det skal selvfølgelig være over 2.0 for at blive student. 
Du kan derimod blive nægtet at rykke op i 2.g (eller 3.g for den sags skyld)  hvis dit gennemsnit er under 2.0.

jeg går i 1g og jeg har afleveret min DHO opgave, men kan jeg få lov til at gå om, hvis jeg ikke møder op til at forsvar min DHO ?

Skriv et svar til: DHO dumpe

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.