Eksamensforberedelse

Perspektivering til ''Danmark 2009'' af Peter Carlsen

15. juni 2014 af Sahsah (Slettet) - Niveau: 9. klasse
Hej derude sidder her 2 dage før eksamen har fået sat alt på plads men mangler virkelig hjælp til mine perspektiveringområder. jeg har valgt at perspektivere til ''Der er et yndigt land'' af Adam Oehlenschläger men er helt lost på hvilke ting jeg skal perspektivere til... En sød sjæl der gider at tage sig lidt tid til at hjælpe mig? eller måske har lavet noget lignende det vil gøre mig utrolig lettet.

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juni 2014 af Marja321 (Slettet)

Hej :) 

Jeg vil kigge på noget med, hvordan billedet sender lidt et negativt billede af Danmark (dyster baggrund, beskidte mennesker m.m.), og det er lidt en modsætning til, hvor positivt danmark beskrives i der er et yndigt land. Kom med nogle konkrete eksempler på modsætninger.

Overvej derudover, hvordan man så livet i romantikken sammenlignet med nu :)


Svar #2
16. juni 2014 af Sahsah (Slettet)

Hej Marja :)

Tak fordi du gad at tage dig tid til at hjælpe mig, det er helt klart noget jeg kan bruge.

Vil lige spørger om har et til perspektiveringsområde til mit maleri ''Danmark 2009'' det ville være en stor hjælp.:)


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. juni 2014 af Marja321 (Slettet)

Hvad mener du med dette?:

Vil lige spørger om har et til perspektiveringsområde til mit maleri ''Danmark 2009'' det ville være en stor hjælp.:)

Forstår ikke lige hvor du vil hen :D


Skriv et svar til: Perspektivering til ''Danmark 2009'' af Peter Carlsen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.