Studievejledning
Eksamensbevis på optagelse.dk
Hej allesammen,
Jeg har i dag været inde på optagelses.dk for at søge ind på medicin uddannelse, men er stødt på et problem. Mit eksamensbevis er ikke til at finde, på trods af at jeg har fulgt den grundige vejledning fra dette link: https://www.optagelse.dk/faq/230512-nyeksamen.html
Jeg har desuden logget inde på eksamensdatabase og så, at mit eksamensbevis ikke er blevet registreret. Når nu fristen for at ansøge på en videregående uddanelse er 5.juli, vil jeg lige høre om det er normalt, at beviset først kommer ind senere eller er der opstået en fejl lige ved mit tilfælde?
Hilsen
Den forvirrede
Svar #1
29. juni 2014 af JEEJ2008 (Slettet)
Kontakt din skole på mandag, og hør ad. Ellers hvis du selv har dit bevis, så opload det og tilføj det under bilag. :)
Må man sp. hvor du tænker at søge ind henne?
Svar #3
29. juni 2014 af Ta123mi (Slettet)
du skal oploade det og tilføje det :)
det kun hvis du har holdt 1 års sabbartår vil eksamensbevis kom automatisk :)
Svar #4
29. juni 2014 af Miebendixh (Slettet)
Tusinde mange tak for svaret alle sammen! :) Tror at jeg prøver at uploader mit bevis og dernæst ringe til mit gymnasie i morgen :)
Svar #5
#3du skal oploade det og tilføje det :)
det kun hvis du har holdt 1 års sabbartår vil eksamensbevis kom automatisk :)
Nej - det er ikke kun hvis man har holdt et sabbatår at beviset kommer automatisk. Det er noget skolerne sender ind ret hurtigt. I nogle tilfælde kan der jo ske forsinkelser/fejl som synes at være tilfældet her :)
Svar #6
#2Jeg skal søge ind på medicinstudiet :)
FEDT nok ... ses vi i Århus!?!! :) ;)
Svar #7
29. juni 2014 af preity1610 (Slettet)
Jeg har heller ikke fået min på optagelse endnu, er også ret bekymret :/
Skriv et svar til: Eksamensbevis på optagelse.dk
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.