Studér i udlandet

For tideligt. Men vil høre om det er muligt

27. august 2014 af KlaraStoessel
Hej.

Jeg er en pige som går i 7. klasse som der går rigtig meget op i min fremtid og uddannelse.
Jeg vil rigtig gerne studere i udlandet, i sær i Argentina. Jeg vil virkelig gerne studere i Argentina. Og så har jeg også fundet et universitet/college jeg kan gå på som er lige mig. Også har jeg også fundet noget dans jeg vil gå til i fritiden. Og alt er tjekket og det hele er lige mig.
Mit problem er bare at min mor aldrig ville give mig lov til det. Også selvom at jeg har rejst alene før. Fx: Østrig med klubben og Berlin med en veninde.
Burde jeg vente nogle år til at beslutte mig, eller skal jeg bare gøre det jeg gør.

Mvh Klara.

Brugbart svar (0)

Svar #1
28. august 2014 af Therk

Hej! Du skal i hvert fald vente til du har færdiggjort 9. klasse. Du skal dog vente endnu længere, hvis du vil på et universitet, da du, uddannelsesmæssigt, overhovedet ikke er klar til at gå på hverken et universitet eller et college. Prøv at se hvad mulighederne er for et år som udvekslingsstudent i Argentina - jeg er sikker på, at nogle af organisationerne også planlægger udvekslingsophold dernede.


Brugbart svar (0)

Svar #2
28. august 2014 af Therk


Skriv et svar til: For tideligt. Men vil høre om det er muligt

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.