Privatlærer

Lektiehjælp/Privatundervisning tilbydes i Spansk

10. marts 2015 af profe - Niveau: A-niveau

Hej. 

Jeg hedder Nicolai, og jeg ser frem til at være din lektiehjælper/privatunderviser i spansk.

Jeg er halvt spanier, jeg har boet i Spanien og gået i spansk skole i 9 år af mit liv. Nu arbejder jeg som freelance spansk oversætter og tolk for TV2, som tolk hos Tolkdanmark, og privatunderviser på 6’e år. Altså kan jeg virkelig hjælpe dig både med forståelsen, ordforrådet, udtalelsen og grammatikken.

Jeg har også selv haft spansk på A-niveau da jeg gik i gymnasiet, så jeg ved hvad der kræves og jeg kan direkte vejlede dig i dine lektier, større opgaver, eksamener og rettelser. Privatundervisning til begynder og videregående, tilbydes også. 

Fokus vil være rettet efter din målsætning, dvs. der er både plads til et specifikt forløb tilpasset den nuværende eksamensform, eller til en dybere forståelse og opgavehjælp.

Pris: Forhandles i forhold til din/jeres situation, forberedelse og transport (ca. 160.- / time)

Sted: Vi kan enten mødes hos mig på Østerbro, hos dig eller på et bibliotek i Københavnsområdet. Online undervisning/hjælp er også en mulighed. 

Jeg glæder mig til at møde dig :) 

Mobil: 


Skriv et svar til: Lektiehjælp/Privatundervisning tilbydes i Spansk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.