Fransk

Commentez

01. juni 2015 af jihudsif - Niveau: A-niveau

''J’ai presque toujours eu un animal avec moi. Je ne ressens pas du tout la solitude''. » (l. 13-14) Commentez la déclaration de Christine.

Jeg forstår ikke spørgsmålet? Hvad skal man gøre hvad vil du gøre?


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. juni 2015 af french doctor

Hej

Spørgsmålet betyder:

Jeg har næsten altid haft et dyr med mig. Jeg føler mig slet ikke alene. Kommenter det Christine siger.

Sincèrement

Thomas

- - -

Sincèrement Thomas


Svar #2
01. juni 2015 af jihudsif

Altså kommenter på baggrund af min egen opfattelse af hvad jeg synes om hendes udtalese? 


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. juni 2015 af french doctor

Ja, men ikke hvad du "synes", men mere en undersøgelse af, hvad hun siger, og hvad det siger...

- - -

Sincèrement Thomas


Svar #4
01. juni 2015 af jihudsif

Men når man kommenterer på noget, så udtrykker man jo oftest ens personlig mening om det? 


Brugbart svar (0)

Svar #5
01. juni 2015 af french doctor

Ja, - det vigtige er bare, at du ikke siger, jeg synes altså...

Vær lidt mere objektiv.

vh

Thomas

- - -

Sincèrement Thomas


Svar #6
01. juni 2015 af jihudsif

Hvis der f.eks. står.

Quels sont les avantages et les inconvénients de vivre en solo selon les per- sonnes dans les textes ? Discutez-en. 

Skal man så skrive at ved text 1 er der følgende fordele og ulemper eller skal man skrive om det generelt altså ud fra alle tekster om fordele og ulemper? 


Brugbart svar (0)

Svar #7
01. juni 2015 af french doctor

Du kan gøre begge dele - men det kan blive mest elegant, hvis du skriver om det generelt og så henviser til udsagn fra personerne i de forskellige tekster. Brug citater og vis, hvis der er forskellige udlægninger/uenigheder.

- - -

Sincèrement Thomas


Brugbart svar (0)

Svar #8
02. juni 2015 af OliverHviid

Bemærk at man ikke kan kommentere noget; man kan kommentere noget.


Skriv et svar til: Commentez

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.