Studievejledning

Bachelor eksamen...

06. juni 2015 af noflaco (Slettet)

Jeg skal om kort tid til min første bachelor eksamen, og er begyndt blive en smule nervøs. Pga. nogle tekniske komplikationer på dagen den skulle afleveres,  var jeg nød til at aflevere en backup version som jeg kan se har været fyldt med fejl.. 

Fejl i form af henvisninger til forskellige afsnit og noget som godt kunne tænkes der skulle kildehenvisning til, men ikke direkte noget som usandt. 

Nu står jeg lidt og tripper over hvorvidt dette er slemt...  Jeg ved godt at tekniske problemer ikke er som sagt en undskyldning, men da det er tilfældet, kan jeg ikke helt komme uden om det.. 

Jeg sidder lidt og tænker over  om det overhoved det værd at dukke op til eksamen, jeg kan sagtens stå inde for indholdet det teoretiske osv, men er bange for at jeg bliver bonget den dårlige struktur og Manglende henvisninger til afsnit.  Det er tydeligt at kunne se at jeg ikke har set det ordentligt igennem, jeg kiggede det hurtigt igennem da jeg printede det ud, hvor de fejl jeg har fundet nu her er der dem som ikke kom med i final udgaven. 

Jeg forstiller mig lidt at det ikke værd at dukke op til den eksamen, i og med jeg bliver bonget for ikke at kunne formulere mit produkt ordentligt eller noget i den stil.  Derfor skriver jeg her for at høre om hvorvidt selve rapporten har af indflydelse, eller det måden man forsvarer den på?

Svar #1
06. juni 2015 af noflaco (Slettet)

Armen altså.. Det bliver værre og værre at læse den.. 

Brugbart svar (0)

Svar #2
07. juni 2015 af Studscientpol (Slettet)

Mød op til eksamen. Det kan være at underviser og censor har en anden opfattelse. Såfremt de begynder som det første at slå ned på fejlene, så kan du overveje, om du vil blanke eksamen, og skrive en ny bachelor i stedet

Brugbart svar (0)

Svar #3
25. februar 2017 af frederikkors (Slettet)

Slettet

Skriv et svar til: Bachelor eksamen...

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.