Samfundsfag

ulighed og vælfærd.

02. januar 2016 af idrismano (Slettet) - Niveau: A-niveau

DAVZ :) jeg skal have lavet en synopsis og jeg er på bare bund eventuel nogle som har bud på hvordan en synopsis kan se ud eller nogen ider til emnet.

DET HAR MIN LÆRE SENDT MIG HVAD SKAL JEG NU HJÆLP TAK.

Derfor er dagens lektie, at I skal have læst teksterne til synopsisøvelsen, I skal have udarbejdet en problemformulering med dertilhørende underspørgsmål og fundet det supplerende materiale, som I vil inddrage.

I kan finde vejledningen til at udarbejde problemformulering, underspørgsmål og skrive en synopsis samt de tekster, I skal tage udgangspunkt i i dokumentet "synopsisøvelse - ulighed og velfærd", som ligger i mappen "synopsis-øvelser" 

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. januar 2016 af 123434 (Slettet)

Stil dig selv nogle spørgsmål vedrørende emnet, som du giver en kort besvarelse af

Så din synopsis skal indholde spørgsmål, besvarelse, stikord/begreber osv. Du kan lave desuden lave en lille kildeliste over anvendt materiale

Svar #2
02. januar 2016 af idrismano (Slettet)

Tror på det er nemt og lave men for mig er det lidt indviklet men tak jeg må prøve mig frem

Brugbart svar (0)

Svar #3

Det kommer hen ad vejen. Måske du skal vente til i morgen med at lave opgaven. Klokken er mange

Sæt dig godt ind i dit materiale og stil dig selv nogle spørgsmål, som du besvarer. Gerne noget du undrer dig over

Svar #4
02. januar 2016 af idrismano (Slettet)

Ok det er lidt for meget og spørge om men hvis jeg sender dig min opgave som jeg skal lave synopsis ud fra kan du måske bruge 5-10 min på den og se og måske give mig nogle TIPS :)

Brugbart svar (0)

Svar #5

Det vil jeg gerne

Skriv et svar til: ulighed og vælfærd.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.