Studievejledning

Flygel på DTU/KU

25. december 2016 af Anonyminized (Slettet)

Hej

Jeg er ikke helt klar over, hvilken kategori dette spørgsmål tilhører. Sagen er den, at jeg spiller klaver, og jeg har tænkt meget på, om der mon er et flygel til rådighed på hhv. DTU og KU, man kan benytte som studerende? Jeg ved, der er et flygel på DTU, men det står i en konferencesal og er låst af. Når jeg mener KU, tænker jeg udelukkende på, der hvor man studerer naturvidenskab og på Panum Instituttet. Jeg håber, at nogen kan svare på det noget anderledes spørgsmål :-)


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. december 2016 af EnStuderende

Spørg universitetet selv via deres hjemmeside, tænker jeg :)

Svar #2
26. december 2016 af Anonyminized (Slettet)

Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg forestiller mig, at universiteterne har vigtigere ting at foretage sig. Er der slet ingen, der kan svare på mine spørgsmål? :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
07. januar 2017 af Eksperimentalfysikeren

Jeg har aldrig set et flygel på KU, og jeg kan heller ikke forestille mig, at der er plads til et nogen steder, men jeg ved, der er et kalver, der er indkøbt af en gruppe studerende. Det skulle bruges til fester og blev også benyttet ved f.eks. julefrokoster på nogle af institutterne. Jeg ved ikke, hvordan det administreres i dag, da den forening, der ejede det, er gået i opløsning. Det var Carlsbergfonden, der donerede pengene.


Brugbart svar (0)

Svar #4
12. januar 2017 af Bonifacius (Slettet)

KU har et Steinway. Om det er til fri anvendelse er jeg ikke klar over, da jeg ikke selv går der. Jeg ved det kun, da jeg en dag fandt en liste på nettet med offentlige instutitioner der har tilkøbt et Steinway. Har selv en gang stået i samme situation som dig, da jeg tænkte jeg alligevel i pauserne godt kunne bruge tiden på at få øver repertoiret igennem. Er det klassisk du spiller?


Skriv et svar til: Flygel på DTU/KU

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.