Andre fag

HJÆLP TIL FORSLAG AF NATURFAGSEKSAMEN!!!! DET HASTER

10. maj 2017 af Emmaa1212 - Niveau: 9. klasse

hej

Siden at mine 9.klasses eksamen nærmere sig, har jeg trukket "teknologiens betydning for menneskernes sundhed og levevilkår". her skal jeg dække fysik, kemi, biologi og geografidelen af den emne jeg ville fordybe mig med.

Mit problem er bare at jeg ikke ved hvilke emner jeg kan komme ind på, eller hvilke 3-4 forsøg jeg skal påvise mit teori til. Jeg har  snakket med en hel masse mennesker der anbefaler noget med bioteknologi og gensplejsning, problemet er at der ikke er så mange muligheder ift forsøg, og det er heller ikke et emne der appeleere mig da næsten alle af min klasse har valgt det. Jeg ville rigtig gerne have forslag til et emne som er unikt og som få kender til, altså måske noget på højere gymnasiel niveau, så jeg kan imponere censor og mine lærer. Jeg har heller ikke så meget tid tilbage.

please hjælp STX og HTX- elever!!!!

på forhånd tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. maj 2017 af JulieW99

Unikt og et emne kun få kender til, er ikke lig med flere point hos lærer og censor. Det er et højere, gymnasielt niveau sandeligt heller ikke. Tværtimod kan du brænde nallerne voldsomt på det, for du vil formegentligt ikke være i stand til at forstå det alligevel.

Jeg vil foreslå dig at komme ind på noget klima evt, fedme kan også være en mulighed hvis den kan vinkles. Slutteligt, så anbefaler jeg dig at du snakker med din(e) vejleder(e)

- - -

Vh Julie


Svar #2
10. maj 2017 af Emmaa1212

#1
Unikt og et emne kun få kender til, er ikke lig med flere point hos lærer og censor. Det er et højere, gymnasielt niveau sandeligt heller ikke. Tværtimod kan du brænde nallerne voldsomt på det, for du vil formegentligt ikke være i stand til at forstå det alligevel.

Jeg vil foreslå dig at komme ind på noget klima evt, fedme kan også være en mulighed hvis den kan vinkles. Slutteligt, så anbefaler jeg dig at du snakker med din(e) vejleder(e)

Jamen kan du fordybe det lidt mere altså, hvad du mener med klima ift teknologi og sundhed eller fedme ift teknologi?
På forhånd tak

Skriv et svar til: HJÆLP TIL FORSLAG AF NATURFAGSEKSAMEN!!!! DET HASTER

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.