Samfundsfag

Identitet

17. august 2017 af Am1a2n3 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej!

Jeg vil gerne have hjælp til at besvare følgende spørgsmål:

Beskriv, hvordan du er forskellig i forskellige sociale sammenhænge.

Er der nogle punkter, hvor du er ens i alle situationer?

Hvad vil du sige, at din identitet består af? Det kan være ydre ting og indre værdier, som du idenficerer dig med. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. august 2017 af Mathias7878

Hovrdan skal vi kunne hjælpe dig med at besvare de spørgsmål? De henvender sig jo udelukkende til dig selv, og da jeg formoder, at der ikke er nogen herinde, der kender dig, er det jo udelukkende dig selv, som kan svare fyldestgørende på dem :)

- - -

 

 


Svar #2
17. august 2017 af Am1a2n3 (Slettet)

#1 det kan jeg selvfølgelig godt se en pointe i, men problemet er, at jeg ikke har en anelse, om hvordan man skal svare på spørgsmålene. Hvad vil du fx svare, hvis det var dig?


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. august 2017 af Anders521

Hejsa,

du skriver

Beskriv, hvordan du er forskellig i forskellige sociale sammenhænge.

f.eks. kan det være at i en social sammenhæng er du mere tilbageholdende end en anden og det kan komme til udtryk i den måde du opfører dig på. Her er nogle hints: spørg dig selv om hvordan du er blandt familie og venner. Hvilke karakteristika vil du beskrive dig selv i disse sammenhænge? Hvad med på arbejdet, osv.  Pointen er at du skal sætte ord på hvordan du er i sociale sammenhænge. Er du genert, aggressivt, irriterende, glad, humørsvingende, trist osv. 

Ha' en go' weekend


Svar #4
20. august 2017 af Am1a2n3 (Slettet)

#3 Mange tak


Skriv et svar til: Identitet

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.