Privatlærer

Matematikhjælp tilbydes i Kbh. NV og omegn.

23. august 2017 af Meppo

Jeg hedder Iwan og jeg har en kandidatgrad i matematik fra Københavns Universitet. For tiden er jeg i gang med en videreuddannelse indenfor programmering og IT.

Jeg kan hjælpe med matematik på alle niveauer til og med gymnasielt A-niveau. Både med løsning af opgaver og afleveringer samt træning op til eksamen.

Skriv til mig og så kan vi aftale nærmere.

Min timeløn er som udgangspunkt 150 kr., men afhænger af niveau samt hvor ofte du vil mødes.


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. august 2017 af Luteb12 (Slettet)

Hej Iwan :)

Jeg går på Albertslund Gymnasium (Hf) Og har matematik på C Niv. 
Da jeg ikke har været til 3 lektioner matematik, er jeg lidt bagud inden for lineære funktioner,, :/ 
Vil spørger om hvad priserne præcis er og om du har mulighed for at jælpe mig tak. :)



 


Svar #2
30. august 2017 af Meppo

Hej Luteb12!

Har lige sendt dig en personlig besked :)

Mvh Iwan


Brugbart svar (0)

Svar #3
03. september 2017 af cecilie2201

Hej Iwan,

Jeg går i 2g og har brug for hjælp til matematik på B-niveau ugentligt i en periode. Kan du hjælpe mig? Jeg bor ikke i byen, men forholdsvis tæt på. Alternativt kunne vi mødes på et bibliotek eller lignende. Det haster!!

Hilsen Cecilie


Svar #4
03. september 2017 af Meppo

Hej Cecilie

Jeg har lige sendt dig en besked  din indbakke.

Mvh Iwan


Brugbart svar (0)

Svar #5
27. september 2019 af MSA3

Hej Iwan, 

Underviser du stadig?

Min søn Christian der går i 2. g har brug for lektiehjælpe samt hjælp til afleveringer. Han har mat.B og afslutter i år. 

Mvh. Michala


Svar #6
27. september 2019 af Meppo

Hej Michala

Jeg er i grunden stoppet mere eller mindre, jeg har dog stadig et par få faste elever.

Jeg kan godt hjælpe Christian, hvis vi kan lave en fast aftale. Du må gerne ringe eller skrive til mig ved lejlighed, så kan vi tale nærmere om det.

Mobil: 50143184
Mail: [email protected]

Med venlig hilsen
Iwan


Brugbart svar (0)

Svar #7
22. oktober 2019 af reho

Hej Iwan

har du mod på at hjælpe min datter med matematik som går i 2.G.

vi bor i Tårnby


Skriv et svar til: Matematikhjælp tilbydes i Kbh. NV og omegn.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.