Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP - emne HJÆLP!!!

28. september 2017 af Maya12

Hej Alle.

Jeg skal til at skrive SRP til vinter, og skal derfor vælge emne. Jeg vil gerne skrive i Kemi A og Dansk, fordi jeg gerne vil kaste mig ud i en populærvidenskabelig artikel. Har i nogle idëer til noget spændende man kunne skrive om inden for kemi, samt hvilke forsøg man kunne lave? Alle idéer er vigtige lige nu... 


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. oktober 2017 af annabella8971 (Slettet)

Det er vigtigt at påpege at selvom du vælger at skrive i Kemi behøver du ikke nødvendigvis at lave et forsøg. Når du vælger at skrive i et naturvidenskabeligt fag og dansk, har du egenligt rigtig mange valgmuligheder, da de fleste emner du vælger, som du ved passer ind i kemi, på den ene eller anden måde sagtens kan drejes ind med en "dansk" vinkel. Du kunne f.eks. skrive om:

Tobak

Euforiseringe stoffer

Forelskelse

Chokolade

osv. 


Svar #3
05. oktober 2017 af Maya12

Tak for dit svar. Hvordan kan jeg skrive om forelskelse? Kan ikke helt se hvad det har med kemi at gøre?

Brugbart svar (0)

Svar #4
05. oktober 2017 af annabella8971 (Slettet)

har bare hørt om en der skal skrive i det i kemi, hvordan ved jeg ikke helt. Men der må ske nogle processer i hjernen, som kan beskrives kemisk eller noget.


Skriv et svar til: SRP - emne HJÆLP!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.