Studievejledning

Cambridge Advanced English

01. november 2017 af bach3103

Min skole tilbyder gratis 25 CAE undervisningsmoduler og mulighed for at komme op til den tilhørende eksamen til 30 elever, jeg er dog meget i tvivl om det er noget jeg har lyst til at tilmelde mig. Engelsk er et af mine ynglingsfag, og vil da også mene det er et af mine stærkeste fag, og jeg har i længere tid drømt om at studere/arbejde i England, så at få et CAE certifikat ville jo hjælpe markant med den drøm. Mit problem er bare er jeg er utrolig genert hvilket også hænger sammen med min social angst, så hvis jeg var en af de 30 elever der blev valgt, tror jeg bare at jeg ville blive utrolig ræd for at dukke op til modulerne fordi jeg højest sandsynligt ikke kender andre der, og er i tvivl om det ville ødelægge undervisningen for mig. Er der eventuelt nogle der har nogle gode råd?
- Grunden til at jeg ikke snakker med min studievejleder er pga der først er træffetid om utrolig lang tid fordi personen har travlt med andre ting her for tiden :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. november 2017 af Tqooa

Ikke at det er specielt vilde oplysninger, jeg ligger inde med, men jeg ved, at nogle fra mit Cambridge-hold bestod på trods af at de ikke var til omtrend halvdelen af modulerne - vi havde heller ikke mødepligt.
Eller kan du måske snakke med dine potentielle Cambridge-lærere eller din engelsklærer? :)


Skriv et svar til: Cambridge Advanced English

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.