Studievejledning

Plagiat

11. december 2017 af calliemoore (Slettet)

Gemmer skoler tideligere elevers gamle opgaver, så man også kan tages for plagiat hvis man bruger dem?


Brugbart svar (1)

Svar #1
13. december 2017 af Anders521

Spørg skolen.


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. december 2017 af Historiedansk (Slettet)

Spørg rektoren. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. december 2017 af Historiedansk (Slettet)

Han skal nok give dig et fyldestgørende svar, i tilfældet af du også bliver nysgerrig efter konsekvenserne. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
13. december 2017 af Isop

De fleste skoler bruger URKUND, som gemmer alle tidligere opgaver indsendt

Brugbart svar (0)

Svar #5
14. december 2017 af DrNielsen

Jeg forstår slet ikke hvorfor dette spørgsmål eksisterer. Hvis du laver dine opgaver selv, er det vel i sagens natur fuldstændig underordnet om din skole gemmer gamle opgaver. Eller er det bare mig der misforstår noget helt?


Svar #6
14. december 2017 af calliemoore (Slettet)

Så slap dog af. Nogle gange får man lyst til at stille spørgsmål, det har ikke ens betydning med at jeg gør det.

Brugbart svar (0)

Svar #7
14. december 2017 af DrNielsen

For det første vil jeg sige jeg er ganske afslappet - jeg er mere forundret over denne type spørgsmål da jeg er ganske forundret :-)
Du bestemmer selv hvordan du bruger din gymnasietid - og jeg har ikke i sinde at dømme nogen på baggrund af så lidt information. Men jeg må sige at det her lugter lidt :-)


Svar #8
14. december 2017 af calliemoore (Slettet)

Slettet

Brugbart svar (1)

Svar #9
14. december 2017 af DrNielsen

Det er ikke så mærkeligt - jeg har lige løbet en tur.

Jeg ønsker dig al mulig held og lykke fremover. Det får du brug for hvis det her er repræssentativt for hvor moden du er :-)


Skriv et svar til: Plagiat

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.