Engelsk

Side 2 - GSK som aftenundervisning?

Svar #21
29. juni 2018 af sandrasvensson (Slettet)

#19

Det er desværre kun som almindeligt B-A undervisning og ikke som GSK. 

Men mange tak for hjælpen.



 Det skal det, i det jeg har en fuld HF eksamen, men mangler engelsk på A.


Ja, det er dig, jeg skriver til - og mit svar er baseret på følgende indlæg. 
 


Den information jeg har fået fra forskellige vuc’er og HF uddannelsesteder, har modsagt det du fortæller mig ang. enkeltfag. Hvor har du taget dit enkeltfag henne?


Jeg tog mit HF-enkeltfag på VUC Vest (i Esbjerg), der også har GSK-fag (dog ikke lige tysk B). Jerslev har også bekræftet i indlæg #17, at det forholder sig sådan.

Tak for det, det er ikke den information jeg har fået fra KVUC, VUC Tårnby og Frederiksberg. Så det undre mig meget, men vil selvfølgelig lige kontakt dem igen.

Brugbart svar (0)

Svar #22
29. juni 2018 af MaibritG

Altså Engelsk A er det samme uanset om du har taget det på HF (+ HF-enkeltfag), HTX, HHX, STX eller GSK. Det skelner Universitetet altså ikke til, når de optager folk. Jeg kan ikke lige forklare dig, hvorfor at de har vejledt dig, som de har. Det er i hvert fald meget misvisende. 


 

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #23
29. juni 2018 af sandrasvensson (Slettet)

#22
Altså Engelsk A er det samme uanset om du har taget det på HF (+ HF-enkeltfag), HTX, HHX, STX eller GSK. Det skelner Universitetet altså ikke til, når de optager folk. Jeg kan ikke lige forklare dig, hvorfor at de har vejledt dig, som de har. Det er i hvert fald meget misvisende.

Hmm, det virker meget underligt at jeg er blevet misinformeret 3 forskellige steder fra. Så jeg tror jeg forhører mig et 4 sted. Men mange tak for hjælpen.

Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: GSK som aftenundervisning?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.